Gå til innhold

M3 E46 motor selges.


M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

2002 mod S54 selges helt komplett, ink servo pumpe.

starter, dynamo, sving hjul clutch, grenrør.

Ecu, nøkkel ink tenningslås, ews, gass pedal.

Olje kjøler, radiator ink ex tank.

Kun god ca 70 000 km, og ikke sett en så strøken S54 på lenge.

Papirer på motor osv.

Har alt til å settes rett i E46. Hjelper til med koblinks sjema ved ev kjøp.

Kan også være behjelpelig med å få vekk alt start spærrer osv på ecu. Men det koster seff.

Bilder kommer.

Selges for 35 000,-kr. 33 000.-kr uten ecu osv om du skal kjøre data sprut.

Ta kontakt på pm, her eller ring/ sms på: 90141919. Yngve :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva mer trengs for å få den i en 318i facelift e46. klarer mann 318 mellomaksel på e46-m3 kassa? en kar uti bygda som lurer på å kaste i noe, da n42`n har rasa.

Har du bakfanger fra m3 til meg??

trenger 1 stk av den vakum boksen på bilde med eksp tanken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva mer trengs for å få den i en 318i facelift e46. klarer mann 318 mellomaksel på e46-m3 kassa? en kar uti bygda som lurer på å kaste i noe, da n42`n har rasa.

Har du bakfanger fra m3 til meg??

trenger 1 stk av den vakum boksen på bilde med eksp tanken

Det som trengs ekstra er ei gir kasse og ev mellom aksel. Må vel bygge om litt da 318 diff har mindre flens. Var en her jeg hjalp som hadde 320 kassa i bruk. Vet ikke hvor lenge det gikk.

Har bakfanger, men med pdc. Skulle hatt uten selv.

Den suge pumpa du mener ?

Å NEI jeg selger den ikke for 25. Et de prisene som står. !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne av nyere dato enn de som hadde problemer med rådelagre? Kan km. standen dokumenteres, eventuelt har du selv sett km standen på donorbilen? (Den har jo gått uvanlig/fristende lite) :-)

Den er fra 02 ja, og ALLE med de trange lagra fra 01 har vært inne. Jeg har hatt en slik lager bytte motor, og den funker enda i gamle Hulk bilen.

Km kan aldri dok, men når denne ser slik ut, så tror jeg på det. Jeg har flere motorer her, som har godt fra 50 - 160 og denne er desidert den fineste. Og på steder disse er stygge er denne fin.

Disse går fint harde 200 000 km + før man bør bytte topppakning. Hadde en 240 000 km S54 som toppakningen var godt på. Der så rådelagra nye ut.

Husk at S54 er den beste motoren som noen gang er laga :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...