Gå til innhold

Lovlig burning/sladding osv?


Bmdobbeltv
 Share

Anbefalte innlegg

Har idag mista lappen for å "sladde" 4 runder i en rundkjøring i halden, dette ble filmet å lagt ut på Fb som min eks gikk til politiet med å viste. Det ble da anmeldt og jeg ble fratatt førerkortet for uaktsom kjøring..

Skjønner sjøl at det var ulovlig og dumt gjort :L

Han var veldig hyggelig den fyren jeg snakket med i avhøret, han syns at jeg skulle bruke den tiden jeg var uten lappen til å samle en stor gjeng å finne ett sted det kunne gått an å hatt som vi kunne gjøre sånt lovlig så vi fikk herjet fra oss

Måtte da selvfølgelig stå for å finne sted, søke til kommunen osv selv.. Så sa han at jeg skulle komme tilbake til han å si hva jeg hadde fått til osv for å få det godkjent av politiet også

Har jo sett noen poster osv at det er sånt rundt om i landet, blant annet det her fra 07: Treff med LOVLIG burning Torsdager i Midt-Norge : Datoer står i Tråden

Eneste gangen noe sånt er lovlig her i halden er jo på Veng-burninga som er i august på grensetreffet, men det er jo for lite.

Bør jo være i østfold ett sted da

Hva trur folk? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt klart mulig å få til, men i mine øyne veldig meningsløst. Tror ikke jeg vet om noe annet som er så kjedelig som å se noen burne..

-Husk at hvis du setter opp noe slikt har du ansvar for alt som skjer siden det da blir ditt arrangement. Det kan fort bli en dyr lærepenge dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt klart mulig å få til, men i mine øyne veldig meningsløst. Tror ikke jeg vet om noe annet som er så kjedelig som å se noen burne..

-Husk at hvis du setter opp noe slikt har du ansvar for alt som skjer siden det da blir ditt arrangement. Det kan fort bli en dyr lærepenge dessverre.

Enig, bedre å kjøre fra seg på Bane under kontrollerte forhold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da spør jeg: Hva har du gjort henne siden hun vil deg så vondt?

Det er som regel to sider av samme sak og man er sjeldent kuk med eksen sin uten grunn.

Men om det er uprovosert, ja da syns jeg du burde finne på en skikkelig hevn eller noe.. Maken til oppførsel på enkelte folk, sjalusi er roten til alt vondt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du utro mot henne siden hun oppfører seg som ei drittkjerring av dimensjoner?

Håper ikke du kommer krypende tilbake til henne og beklager oppførselen din uansett om du er skyldig eller ei. Nå ser du hvor mye du kan stole på henne - jeg hater slike angivere.

Et annet tips er at du ikke legger ut slikt på facebook, da det bare er en forlenging av lovens lange arm...

Angående herjing - halve moroa er jo nettopp at det er ulovlig :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...