Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Har problemer med redigering, når jeg prøver å redigere et innlegg forandres tekstboksen til en "ny fane", dvs. jeg får alt innholdet på siden med bimmers logoen og fungerende lenker i en mindre versjon i tekstboksen.

Bruker stortsett forumet når det er rolig på jobb, da med jobb pc som er litt spesiell, så kan være hos meg problemet ligger, men hvis noen andre opplever det samme kan dette være noe å se på.

 

vil tilføye at dette er sporadisk, ettersom jeg fikk til å redigere nå.

Endret av Connie Cumstains
tilføying
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
17 minutter siden, diohrvik skrev:

Jeg var vel den første til å nevne det back in the days. Har ikke tenkt å slutte å mase av den grunn. Slik formuet er nå har det vel aldri vært treigere eller mer forfærdelig å lese på mobil. Er vel neppe alene om å mene det. 

Kan ikke si jeg opplever problemer med forumet på telefon, men mulig jeg ikke bruker det så veldig aktivt. Husker heller ikke hvordan det var tidligere.

Bruker Chrome på iOS 10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever stadig oftere og oftere dette her ved innlasting av bimmers, samt når man åpner emner i ny tab, som regel refresher siden seg selv og alt blir ok, men aot må gjøre refresh manuelt. Er jeg den eneste med dette problemet? kjører nyeste Chrome, og har ikke samme problemet på andre nettsider.  

bimmers.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, gallay skrev:

Opplever stadig oftere og oftere dette her ved innlasting av bimmers, samt når man åpner emner i ny tab, som regel refresher siden seg selv og alt blir ok, men aot må gjøre refresh manuelt. Er jeg den eneste med dette problemet? kjører nyeste Chrome, og har ikke samme problemet på andre nettsider.  

 

Kommer opp "the search index is processing" hos meg. Sikkert derfor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av dem som ikke liker mobilversjoner av nettsider, og som alltid bruker fullversjon på mobil, der det er mulig. 

Det jeg lurer på er om det er mulig å fikse slik at sånne som meg også får tagget medlemmer (får ikke opp forslag og det blir ikke blått) ved å skrive f.eks. @awt? :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Saltkjelen skrev:

Det er mulig å tagge medlemmer med @ foran både via nett og på telefon. Da får du også opp et "rullehjul" med forskjellige alternativer.

Jepp hos meg er det iallefall slik, Apple iPhone 6, jeg bruker stort sett bare mobilutgaven. Ved større innlegg kan jeg bruke pc. Mobilutgaven synes jeg fungerer bra :) 

Er det gjort noe nytt i forhold til linker? Jeg mener at før kom de opp i nytt vindu, mens nå går jeg ut ifra bimmers.no og rett inn på linken. Eller er bare jeg heelt lost? :) 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Marius2002 skrev:

Jepp hos meg er det iallefall slik, Apple iPhone 6, jeg bruker stort sett bare mobilutgaven. Ved større innlegg kan jeg bruke pc. Mobilutgaven synes jeg fungerer bra :) 

Er det gjort noe nytt i forhold til linker? Jeg mener at før kom de opp i nytt vindu, mens nå går jeg ut ifra bimmers.no og rett inn på linken. Eller er bare jeg heelt lost? :) 

Systemet er satt til å åpne i samme vindu. Vet ikke om det generelt blant medlemmene ønskes at alle linker skal åpnes i nytt vindu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, mkj skrev:

Systemet er satt til å åpne i samme vindu. Vet ikke om det generelt blant medlemmene ønskes at alle linker skal åpnes i nytt vindu?

Personlig liker jeg at linkene kommer opp i nytt vindu, da kan jeg åpne 3-4 linker og enkelt switche mellom de og bimmers.no.

Dette er vel en vanesak, vet ikke hva flertallertallet sier(?). :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...