Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Søkefunksjonen er ikke helt som den bør/skal. Når jeg søker etter e46 i deler til salgs får jeg 0 treff.

 

Edit; det var det andre som hadde lagt merke til allerede ja..

 

Som gjør at jeg lurer på en sak; er det ikke mulig å slette innlegg lengre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke lenger antall innlegg brukerene har, når de ble registrert og hvor de er fra. Så alltid på det før en evt handel på kjøp og salg sidene.

Liker absolutt ikke det nye greiene. Hvorfor forandre et forum som fungerte bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil sende PM til noen kan du f.eks. Trykke på avataren til vedkommende, da får du opp profilen og en knapp som

Heter "send en melding".

Ellers kan du trykke på konvolutten oppe i høyre hjørne og velge "ny melding", dersom

Du ikke har brukerens avatar foran deg, men husker nicket!

Enig med "mine innlegg" på mobilversjon. Skulle også hatt knapper for å hoppe til første eller siste side i en tråd, i stedet for bare "neste" og "forrige". (mobilversjon)

+2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å logge meg inn i dag for første gang etter oppdateringen,men fikk bare opp at jeg hadde skrevet feil passord og/eller brukernavn. Prøvde å få tilsendt nytt passord men fikk aldri noe mail. Begynnte da å registrere meg på nytt og brukernavnet mitt var tilgjenglig men ikke eposten min. Endte da opp med å registrer meg på nytt meg guttungen sin epost for å få skrevet her.Hva gjør jeg nå? Har ikke lyst til å begynne på nytt liksom...

Hadde samme problemet. Virket som at brukernavnet du bruker som innlogging ikke kan inneholde Ø. Jeg fikk en admin til og endre Ø til O og da fikk jeg logget meg inn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke lenger antall innlegg brukerene har, når de ble registrert og hvor de er fra. Så alltid på det før en evt handel på kjøp og salg sidene.

Liker absolutt ikke det nye greiene. Hvorfor forandre et forum som fungerte bra

 

Det er ikke verre enn at du trykker på avateren til brukeren du skal handle fra/selge til. Der står all infoen.

 

Syns dette forumet er veldig enkelt å navigere i, lett å finne frem. Bakgrunnsfargen kunne kanskje vært tonet ned litt. Eneste jeg vil på påpeke er at brukernavn burde blitt fremhevet nunder trådtittel. Før såg jeg ofte etter brukernavn når jeg skulle finne en tråd, men nå er det litt vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke verre enn at du trykker på avateren til brukeren du skal handle fra/selge til. Der står all infoen.

 

Eller bare holde musepekeren over brukernavnet-

 

game over å bruke bimmers for meg,,funker dritt! spesielt på mobil...hvor er se mine inlegg for ex???

 

Hvorfor ikke gi det en uke eller to eller mer? Nå er det nettopp lansert ny versjon, gjennom dagen i går ble det gjort flere rettinger, og det er sikkert mange fler i vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

game over å bruke bimmers for meg,,funker dritt! spesielt på mobil...hvor er se mine inlegg for ex???

Gi det litt tid. Var mye verre overgang sist det ble oppdatert.

Ellers foreslår jeg å dele inn både salgsdelen og tekniske delen i "motor/drivverk", "dekk/felg", "karosseri" eller noe i den duren. Litt flere deler, men ikke for mange. Spesielt kjøp og salg er vanskelig å finne ting i da alt ligger i "bmw-deler selges".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers foreslår jeg å dele inn både salgsdelen og tekniske delen i "motor/drivverk", "dekk/felg", "karosseri" eller noe i den duren. Litt flere deler, men ikke for mange. Spesielt kjøp og salg er vanskelig å finne ting i da alt ligger i "bmw-deler selges".

 

Forslag notert. Kjøp & Salg er noe vi ser at vi ta tak i, og at veldig mange etterlyser en bedre løsning. Jeg har opprettet en egen tråd for dette nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt nytt krever tilvenning. Det jeg ikke liker foreløpig er at det blir mye mer scrolling. Hvert innlegg trenger rett og slett mer plass, fordi hver profils info er mer fremtredende enn hva de faktisk skriver. "Rammene" har også blitt mye større. Jeg er overhodet ikke interessert i å se lange signaturer og profilbilder, jeg vil se hva som skrives. Synes også forumet er mer tunglest enn før pga. dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å leita litt etter "PM" som liksom relaterer til en tråd. 

 

I gamle forumet så når du trykte "PM" på en bruker i den posten han hadde postet i forumet, så fikk du det som ein "quote" i PMen som en pekepinne koffor du sende PM til han. Savner litt det, for det var ryddig og ga en pekepinne for PMen!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...