Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Hvilken nettleser bruker du? Går helt fint i Opera. Både bilder som er merket med bimmers-logo og andre bilder.

Firefox. Høyreklikker jeg på et bilde, åpner bildet i en ny boks. Akkurat som om jeg skulle venstreklikket på det. Høyreklikker jeg på det når det er åpent i den nye boksen, får jeg de samme valgene som om jeg høyreklikker en random plass på siden.

 

Lurte på om det kunne være en eller annen "sikkerhetsfunksjon" for å forhindre bildestjeling/hotlinking.

 

Har en knapp med "Save" og "Close" nederst i høyre hjørne, men irriterende å måtte trykke innpå bildet 3 ganger, for å kunne kopiere bildeadressen. Altså først trykke på bildet for å få det opp i egen boks, så trykke på "save" for å åpne kun bildet i eget vindu, så høyreklikke for å kopiere bildeadresse eller lagre.

Slik det var før, kunne jeg bare høyreklikke på bildet i en post og trykke "Kopier bildeadresse" eller "Lagre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stickyer som jeg ønsker er

 

Den Store Diagnose-Tråden! (Oppdatert, 18.03.13) - http://bimmers.no/topic/690841-den-store-diagnose-tr%C3%A5den-oppdatert-180313/
CCC, CIC, NBT, Combox, 6FL, 6NR, BT, & mye annet rart-tråden - http://bimmers.no/topic/715264-ccc-cic-nbt-combox-6fl-6nr-bt-mye-annet-rart-tr%C3%A5den/
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Stickyer som jeg ønsker er

 

Den Store Diagnose-Tråden! (Oppdatert, 18.03.13) - http://bimmers.no/topic/690841-den-store-diagnose-tr%C3%A5den-oppdatert-180313/
CCC, CIC, NBT, Combox, 6FL, 6NR, BT, & mye annet rart-tråden - http://bimmers.no/topic/715264-ccc-cic-nbt-combox-6fl-6nr-bt-mye-annet-rart-tr%C3%A5den/

 

Notert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må få lov til å skryte litt av hvor bra forumet har blitt med de forskjellige oppgraderingene. Ting går gradvis bedre og forumet virker etterhvert mye mer helhetlig. Totalt sett blir dette en flott informasjonsside om BMW. Jeg vil samtidig få benytte anledningen til å komme med konstruktiv kritikk. Forumet deles stadig vekk opp, noe jeg overhodet ikke ser på som veldig positivt. Med forslagene som kommer gradvis er det altså foreslått en fremtidig oppdeling på sikkert 20-30 underforumer, og det er etter mitt syn ikke bra! Noe av kjernen i bimmers har vært få underforumer med jevn god aktivitet over alt. Jeg vil derfor råde dere til å gå nøye igjennom en eventuell oppdeling av "nye bimmers.no". Et bimmers med "bilforumet" look-alike sørger hvertfall for mitt frafall og søken etter andre erstattere.

 

Som man sikkert forstår ser jeg ikke hensikten med det nye DIY/"Prioritert"-underforumet. Hva kvalifiseres til at noe skal ligge her? Hvem avgjør om en tråd er god nok? Hva skjer når underforumet har 30 sider med "prioriterte" tråder? Hvordan blir ryddigheten med en blanding av "prioriterte" og DIY linker? Det virker sikkert fint og flott nå, men hva med neste år? Vil kategorien få så mange sider vil hensikten med underforumet være borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må få lov til å skryte litt av hvor bra forumet har blitt med de forskjellige oppgraderingene. Ting går gradvis bedre og forumet virker etterhvert mye mer helhetlig. Totalt sett blir dette en flott informasjonsside om BMW. Jeg vil samtidig få benytte anledningen til å komme med konstruktiv kritikk. Forumet deles stadig vekk opp, noe jeg overhodet ikke ser på som veldig positivt. Med forslagene som kommer gradvis er det altså foreslått en fremtidig oppdeling på sikkert 20-30 underforumer, og det er etter mitt syn ikke bra! Noe av kjernen i bimmers har vært få underforumer med jevn god aktivitet over alt. Jeg vil derfor råde dere til å gå nøye igjennom en eventuell oppdeling av "nye bimmers.no". Et bimmers med "bilforumet" look-alike sørger hvertfall for mitt frafall og søken etter andre erstattere.

 

Som man sikkert forstår ser jeg ikke hensikten med det nye DIY/"Prioritert"-underforumet. Hva kvalifiseres til at noe skal ligge her? Hvem avgjør om en tråd er god nok? Hva skjer når underforumet har 30 sider med "prioriterte" tråder? Hvordan blir ryddigheten med en blanding av "prioriterte" og DIY linker? Det virker sikkert fint og flott nå, men hva med neste år? Vil kategorien få så mange sider vil hensikten med underforumet være borte.

 

Takk for tilbakemelding! For øyeblikket er det ingen planer om videre oppdeling, etter tilbakemeldinger og diskusjoner blant annet i denne tråden. For å unngå flere stickies til enhver tid plassert over nytt innhold i Teknisk, så endte vi på å flytte disse over i en egen "framhevet" kategori sammen med noen flere godbiter fra forumet. Jeg håper og tror dette er en bra løsning. Ingenting er dog hugget i stein, og viser det seg at dette ikke fungerer, så får det bli justeringer igjen etterhvert. Det kan hende at nye og smartere måter å gjøre det på dukker opp senere.

 

Hele seksjonen med Kjøp & Salg i forumet vil fases ut, og her vil det komme en helt ny og egen løsning lagt på siden av diskusjonsforumet. Vi vil da stå igjen med kun 6 ulike forum + dette for tilbakemeldinger og orientering rundt Bimmers.no. Igjen; Det kan godt bli fremtidige justeringer om det virker fornuftig  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det her høres sikkert litt tragisk ut, men det er nå min mening uansett...

 

Etter dere endra looken har bimmers mista det enkle, lune, "hjemmekoslige" og trygge utseendet som gjorde at det var så chill å sitte å "surre" på bimmers. Nå er det bare et av mange andre forumer rundt om, som egentlig bare er for fancy. "less is more" er det noe som heter. Var derfor bimmers var så genialt!

 

Nå klarer jeg omtrent ikke se forskjell på bimmers og fordclubnorway som jeg også bruker en del tid på. sånn det var før kjente jeg igjen prosjekt-tråder og bildetråder bare med å skumme igjennom overskriftene. nå er det mer jobb å finne fram til riktig tråd. har ikke noe godt svar på hvorfor, men det er generelt mer rotete å leite seg fram. DELVIS pga at det står "Startet av Henrik..., 1. november 2008" etc.

 

Interessen og den lille patetiske "gleden" med å slå i hjel tid med å titte på gromme BMW'r på bimmers har dabba av så til de grader etter oppdateringa. Og det er ikke fordi jeg er "gammel" eller lite vandt med PC eller forum, for er ikke mer enn 25 år og bruker pc hver eneste dag.

 

det er ikke meg, det er deg ;) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å leita litt etter "PM" som liksom relaterer til en tråd. 

 

I gamle forumet så når du trykte "PM" på en bruker i den posten han hadde postet i forumet, så fikk du det som ein "quote" i PMen som en pekepinne koffor du sende PM til han. Savner litt det, for det var ryddig og ga en pekepinne for PMen!  

Dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan finner man igjen sin egen mappe i galeriet da? står jo kun siste i galleri, og der er ikke mappa mi igrunn :P

Du kan finne igjen galleriet ditt enkelt ved å trykke på brukernavnet ditt øverst til høyre når du er innlogget, eller se i venstre marg inne på din egen profil.

 

post-75918-0-00716300-1381997032_thumb.j

 

post-75918-0-37592400-1381997051_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...