Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Det S.Hafsmo sa. Men vi tar alle tilbakemeldingene vi kan få vi. Jeg håper det er en vanesak. Selv syns jeg det ble ganske fint med bilder i opplistingen og endel andre nyttige nye funksjoner. Når det er sagt, så blir løsningen garantert flikket litt på videre framover også  ;-)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende forumet virkelig behøvde ny oppgradering/plattform. Men mitt råd til dere som nå gjør alle forandringer, er å huske på at Bimmers var et stort og velfungerende forum slik det var.

Og det til tross for at Eieren (Gunnar) nærmest ikke var tilstedeværende og gjorde store endringer de siste årene.

Såklart har det vært moderatorer som har styrt, (takk til dere)  men egentlig kan man si at det er brukerene som står for en veldig stor del av utviklingen til hvordan Bimmers har blitt til i dag. 

 

"Det enkle er ofte det beste" og vinnertipset er sjelden å forandre så mye på noe som fungerer.

Tenk over dette og hør på hva brukerene liker og ønsker. Da oppnår dere suksess.

Hvis dere kjører deres egen vei, med å dele inn forumet i all slags underkategorier, fjerner stickyene (Som brukerene tydeligvis vil ha)

Og nå fjerner hele kjøp og salg delen, tar betalt osv. Så skal dere ikke se vekk fra at dette resulterer i for store forandringer. Og at aktiviteten vii synke...

 

Ellers så er det mye som er bedre enn det var også. Helt klart, men "Trø varsomt" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp å salgs greia var jo tragik...

 

bimmers.no = ett stk ødelagt forum... [-X:sad: :sad:

 

 

hvordan kan man ha administratorer på ett bilforum som overhode ikke er bil intresert engang ? men aktiv sykler? :o sånne vi hater i trafikken...

 

sorry asså, men tror ikke jeg er aleine å savne gode gamle bimmers som var laget av entusiasme og ikke for å tjene penger som dere nå. for det tror jeg nok dere kun taper på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Moty.    Nesten så jeg  å anbefaler å få tilbake kjøp å slag her sånn det var. 

 

Ellers kan vi jo bare slutte å bruke dette gutter ????    

 

Hater oppgraderinger på alt om dagen.   Yahoo, padden og nå dere.  Faen til dritt :( :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mkj...

Hvem er du?

Et kjapt google søk viser veien til mkj.no - Marius Jørgensen, Det er deg? ja. Okei..

Du er glad i å skrive, sykle, se musikkvideoer, reise og...

Bimmers.no består av vanvittig mange BMW entusiaster, her samles BMW gjengen, her har vi i MANGE år diskutert BMW, bil og annet. En ganske så sammensveiset gjeng med god teknisk innsikt, bra kjøp og salg marked og godt miljø.

Du har tatt alt dette vekk fra oss. Hvorfor har du det? Det var ingen som spurte etter et nytt fanzy forum. Ikke en eneste en. Vi var 100% fornøyd med det som var her før du kom med denne møkka.

Du er ikke en BMW entuisiast, du er ikke engang en BIL entusiast du. Du så potensialet i å tjene penger. Nå selger gunnar forumet for 200.000,- .. Da kjøper jeg det.. Later som jeg er BMW entusiast, Å så mekker jeg nytt fanzy forum.. får inn litt sponsorpenger på reklame i hjørnet på sia.. Å så etterhvert tar jeg penger for at man skal skrive på forumet. DET er planen til en som gir en SOLID faen i BMW og bil og bare skal tjene penger..

Planen din kunne funka hvis du IKKE hadde endret selve forumet, men alt rundt. Jeg ser at du er jævlig glad i blogging og du skriver bra for deg, Men da kunne du heller latt forumet være og endret alt annet rundt, da hadde det ikke vært en kjeft som hadde vært misfornøyd.

SÅ, hva skjer fremover da.. Forumet du har satt opp er direkte SLITSOMT å lese på..

Jeg har fulgt litt med i det siste på bimmers og facebook siden bimmers.no

1. For det første så har du KJØPT likes på facebook sia di av en jalla nettside i utlandet. Hvis du mener det er FEIl, så kan du bevise det ved å legge ut medlemslista her. Du har gått fra 3000 likes til nå over 6000 på under en måned....

2. Innlegget ditt, "Nå går det som det griner" - Du skriver at trafikken på nettsidene har doblet seg! Det er LØGN. Trafikken er HALVERT siden du tok over.

Jeg synes det er jævla frekt ovenfor alle brukerene her og kjøpe opp forumet, endre ALT. Og ødelegge det gode BMW samfunnet som var her. Hadde jeg vært deg hadde jeg endret forumet tilbake til det det var, og gitt en jævlig stor faen i å endre noe mer på forumdelen. Du som er så glad i blogging kan heller skrive nyheter på forsia og gjøre hva faen du vil, bare ikke kødd med forumet!! Og du, Husk at det jævlig lett å starte opp et nytt forum, og husk at bimmers ble startet som en protest mot BMWccn i sin tid.. Da taper du glatt 200.000,- på kort tid.

Hadde jeg vært deg hadde jeg angra, gått tilbake på det forumet som var og heller tatt penger for det. DET er folk villige å betale for.. Ikke dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil før betale 200kr året for forumet enn 49 per annonse.. Det koster 25 kr. på finn.no for å selge bildeler. Drøyt det da skal koste dobbelt her

Jeg tror du må ha misforstått. Det er ikke planlangt å ta noen avgift fra private medlemmer for å selge deler på Bimmers.no. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du må ha misforstått. Det er ikke planlangt å ta noen avgift fra private medlemmer for å selge deler på Bimmers.no.

Da vil jeg spørre følgende;

Om du hverken har interesse for bil, ei heller ser muligheter for å tjene penger her. Hva er isåfall dine intensjoner ved å kjøpe dette forumet?

Forøvrig enig med hylle her, dog litt brutalt formulert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...