Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Når det gjelder nye "Kjøp & Salg", så tror jeg ikke den har kommet som noen overraskelse for de som har fulgt denne tråden i forkant. Det som nå er lansert er mye i tråd med det som ble framdiskutert og ønsket der  :)  At det blir noe innkjøringstid og småjusteringer er ikke til å komme utenom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner en egen kategori der vi kan diskutere kebab!

 

Og jeg spøker faktisk ikke!

Dette har vi hatt oppe til diskusjon internt flere ganger, men vi har møtt mye motstand så vi lar denne ligge inntil videre  ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å drive bimmers.no og IKKE vite hvem hylle er, det kvalifiseres som IKKE bmw intrerisert spør du meg...

Og hvordan kan du mene att det gamle hadde blitt dødt om kort tid? Det har vart i nesten 10 år og bare blitt bedre og bedre....

Beklager om jeg ikke kjenner denne personen, men sånn er det altså. Jeg kjenner han kun som den personen han har vist seg å være her inne, og jeg kommer ikke til å begynne med personangrep på samme måte selv.

 

Som jeg tidligere har skrevet, så var den forrige plattformen både treg og usikker. Den var utdatert og lå åpen for angrep. Vi kunne ikke ha den trusselen hengende over oss, selv om det også var mye annet som også gjorde at vi ønsket å få denne byttet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg ble imponert over innlegget du skrev til Hylle. Bra gjennomført og fyldig svart. Applaus. Såklart merkes det at det er flere innom forumet, men er det flere innlegg enn før? Jeg har aldri vært så mye inne her som nå (selv om jeg ikke poster all verden, blir det en del i kjøp og salg). Synes dere gjør en god jobb, og ikke minst det å ikke skrive personangrep tilbake (mopedportalen har erfaringer med umodne moderatorer).

Bra jobb dere gjør, men får dere opp et skin som likner litt på det gamle, blir nok flere fornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha kebabdel på forumet :( Tenk..bmw og kebab..det er lissom superkult! haha :P

 

Forumet har vokst på meg, og at det faktisk ble bedre nå...ikke selve looken eller den flashy måten den fremtrer på...Men oppdateringer og den raske responsen...Dere gjør en god jobb...selv om dere møter mye motstand...

 

Men dere må forstå EN ting...Å komme inn her som outsidere, og ta over, og overstyre alle medlemmene her gjør at dere skaper en god del misnøye blant de gamle gutta... Hadde en av "oss" kjøpt forumet så hadde det nok vært enklere å endre forumet...Dere er itillegg ikke innsmørte bmwfan boys...syklister... det er det dere blir kategorisert som...

 

Er klar over at dere må få dekket den utgiften dere hadde ved kjøp (ganske mye penger om den summen jeg fikk vite er korrekt) men prøv heller å få inn penger via andre måter i stedet... Dere har ifølge dere 10000brukere innom daglig...ti tusen...kan det stemme? I så fall er dere vel det største forumet i Norge uansett kategori? Da kan dere FINT tjene enorme penger på reklame... uten å måtte ta 49kr for å selge en sliten bil til vrakpant...

 

Ikke ta dette som no personangrep ...Er kun ment som en annen vinkling enn det som har vært her frem til nå...Jeg eier ingen bmw lenger (mercefreak!) og kommer heller ikke til å kjøpe det i nærmeste fremtid... Men jeg liker forumet pga den sosiale delen, samholdet blant de gamle gutta, samt noen krigerske samtaler med visse forummedlemmer..

 

Bimmers hadde holdt seg unna hacking...og hadde klart det fremover også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg ble imponert over innlegget du skrev til Hylle. Bra gjennomført og fyldig svart. Applaus. Såklart merkes det at det er flere innom forumet, men er det flere innlegg enn før? Jeg har aldri vært så mye inne her som nå (selv om jeg ikke poster all verden, blir det en del i kjøp og salg). Synes dere gjør en god jobb, og ikke minst det å ikke skrive personangrep tilbake (mopedportalen har erfaringer med umodne moderatorer).

Bra jobb dere gjør, men får dere opp et skin som likner litt på det gamle, blir nok flere fornøyde.

Takk for det. Skulle dog gjerne ha brukt tiden litt mer konstruktivt  :)

 

Når det gjelder skin og farger, så har vi det på listen. Det hadde også vært kjekt om det ble mer "gjennomført BMW". Jeg kan love deg at vi skal gjøre endringer her så snart vi får det prekære unna og finner tid, og jeg skal love at vi vil lufte forslag og skisser her inne FØR vi gjør noe  ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når det gjelder hylle... Ingen er mer kjent i BMW verden enn han...hva er det alle bmwfreaks elsker? Jo det er E30... (utenom meg..jeg hater e30!) og hva er det folk tenker på når det gjelder E30? Jo E30MEET....

 

Tror du kan legge to og to sammen mister moderatoooor :)

 

Han gikk ikke direkte til personangrep, han rettet ett frekt spørsmål til deg basert på hans nysgjerrighet om bimmers.no sin fremtid...Han formulerte seg kanskje feil, men han angrep deg ikke...Utestengelsen synes jeg var urimelig... Men nå pleier jo jeg å bli bannet / advart bare jeg er litt frekk så kanskje jeg ikke skal rope høyest her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hylle BMW-miljøets mest kjente mann? Vel. Isåfall er det noe jeg ikke vet også.

 

Det er forskjell på å gi konstruktiv kritikk og å oppføre seg som en barnehageunge. Å sende PM med sjikaneringer som "frekke faen" og liknende oppfattes etter mitt syn helt klart som et personangrep. Som "norges mest kjente BMW-mann" burde man helt klart vite at det ikke er slik man retter kritikk. Det er allmenn kunnskap.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha kebabdel på forumet :( Tenk..bmw og kebab..det er lissom superkult! haha :P

 

Forumet har vokst på meg, og at det faktisk ble bedre nå...ikke selve looken eller den flashy måten den fremtrer på...Men oppdateringer og den raske responsen...Dere gjør en god jobb...selv om dere møter mye motstand...

 

Men dere må forstå EN ting...Å komme inn her som outsidere, og ta over, og overstyre alle medlemmene her gjør at dere skaper en god del misnøye blant de gamle gutta... Hadde en av "oss" kjøpt forumet så hadde det nok vært enklere å endre forumet...Dere er itillegg ikke innsmørte bmwfan boys...syklister... det er det dere blir kategorisert som...

 

Er klar over at dere må få dekket den utgiften dere hadde ved kjøp (ganske mye penger om den summen jeg fikk vite er korrekt) men prøv heller å få inn penger via andre måter i stedet... Dere har ifølge dere 10000brukere innom daglig...ti tusen...kan det stemme? I så fall er dere vel det største forumet i Norge uansett kategori? Da kan dere FINT tjene enorme penger på reklame... uten å måtte ta 49kr for å selge en sliten bil til vrakpant...

 

Ikke ta dette som no personangrep ...Er kun ment som en annen vinkling enn det som har vært her frem til nå...Jeg eier ingen bmw lenger (mercefreak!) og kommer heller ikke til å kjøpe det i nærmeste fremtid... Men jeg liker forumet pga den sosiale delen, samholdet blant de gamle gutta, samt noen krigerske samtaler med visse forummedlemmer..

 

Bimmers hadde holdt seg unna hacking...og hadde klart det fremover også :)

Det her tar jeg overhodet ikke som personangrep. Så ømfintlig er jeg ikke :) 

 

Ja, enkelte vil merke oss som har kommet inn for å ta forumet videre med klistremerker. Å beklage at jeg sykler blir for dumt. Jeg er så mye mer enn bare en som sykler og jogger litt i fjellet. Vi har akkurat nå kommet opp i cirka 10.000 besøkende / 7.000 unike personer. Ja, det burde være mulig å finne en måte å finansiere driften her. Det er løpende utgifter, ikke bare en kjøpssum. Når det kommer til hvordan, så må det forstås at vi prøver oss fram. Google Adsense er i alle fall utelukket da Bimmers.no er bannet av Google for det(gjør følgende søk i Googles bildesøk, så skjønner du hvorfor: bimmers.no jenter). 

 

Når det gjelder hackingangrep, så kunne vi ikke ta sjansen på å bli et nytt eksemplar av et forum på den gamle plattformen som ble utsatt for det. Hackere kan man uansett ikke beskytte seg 100% mot, men vi står nå mye sterkere rustet i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår hva du mener, men jeg kan allikevel ikke la være å kommentere. Vil man ha endringer hjelper det ikke å synke til et nivå som ligger langt under hva man kan forvente av den enkelte. Hadde hylle skrevet på en nogen lunde fornuftig måte er jeg helt sikker på at han ville fått et annet tilsvar og helt sikkert fått gehør for enkelte synspunkter. "Vær mot andre som du vil at andre skal være mot deg".

 

Lykke til på kebabjakt og den beste kebaben finner du på Jessheim og/eller Trøgstad (utkonkurrerer LS/RP). ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...