Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Det virker som om at i noen tilfeller så blir alle ordene i overskriften/topicen i en tråd skrevet med stor bokstav i begynnelsen (Slik Som Dette). Dette skjedde bl.a. med mine tråder, men jeg har endret de igjen nå.

 

Hva er det som forårsaker dette, og kan det fjernes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om at i noen tilfeller så blir alle ordene i overskriften/topicen i en tråd skrevet med stor bokstav i begynnelsen (Slik Som Dette). Dette skjedde bl.a. med mine tråder, men jeg har endret de igjen nå.

 

Hva er det som forårsaker dette, og kan det fjernes?

Ja, det stemmer nok. Og det er ikke noe bevisst vi har tenkt å beholde. Vi har fått et godt tips av K-E her på forumet, og skal få ordnet litt i kodene som styrer dette senest på mandag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bedre med liker knapp ja.

Den negativ/positiv knappen som var ville nok heller ikke virket i salgs delen. Om man fikk 10 negative og 10 positive ville den bare stått på 0.

Ville vært bedre om det stod antall + og - klikk man hadde. Og ikke at begge gikk på samme telleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns chatten burd ekommet opp i en ny side/fane når du trykker på chat knappen, for slik det er nå så går du bort fra selve siden og inn der, og da må du selv åpne en ny side for å ha begge deler åpne. mulig å fikse det?

Det er mulig å gjøre en innstilling for å åpne en pop-up automatisk med chatten, men andre løsninger er også mulig å få til. Er dog litt usikker på om dette er ønskelig. På pc liker jeg personlig å kunne velge selv ved å høyreklikke i menyen og velge åpne i ny fane/åpne i nytt vindu eller bare trykke å åpne i samme vindu. Sitter du på pc/mac eller tab? Og hva sier dere andre til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som sliter med å søke opp ting her, så kan dere bruke google. Dette gjorde jeg alltid på "gamle" bimmers da denne søkemotoren også var dårlig.

 

- Gå inn på google.no

- Skriv inn søkeord, og legg til "site:bimmers.no" etter søkeord

 

Eksempel: Søke etter E46 lykter -> Skriv følgende i søkefelt på google: E46 lykter site:bimmers.no

Da skal det ende opp slik: https://www.google.no/search?q=E46+lykter+site%3Abimmers.no&oq=E46+lykter+site%3Abimmers.no&aqs=chrome.0.69i57.5284j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som sliter med å søke opp ting her, så kan dere bruke google. Dette gjorde jeg alltid på "gamle" bimmers da denne søkemotoren også var dårlig.

 

- Gå inn på google.no

- Skriv inn søkeord, og legg til "site:bimmers.no" etter søkeord

 

Eksempel: Søke etter E46 lykter -> Skriv følgende i søkefelt på google: E46 lykter site:bimmers.no

Da skal det ende opp slik: https://www.google.no/search?q=E46+lykter+site%3Abimmers.no&oq=E46+lykter+site%3Abimmers.no&aqs=chrome.0.69i57.5284j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8

For datafolket: Når det gjelder søk så lukter vi litt på Sphinx, men har ikke helt bestemt oss for noe enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest også det er eit stort minus å ikkje sjå kor dei enkelte medlemmane kjem i frå i f eks salgstrådar

Det var en feil i scriptet for konvertering av data til ny plattform, som gjør at alle bør gå inn i profilen sin og justere den som det passer, inkludert bosted/location.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som sliter med å søke opp ting her, så kan dere bruke google. Dette gjorde jeg alltid på "gamle" bimmers da denne søkemotoren også var dårlig.

 

- Gå inn på google.no

- Skriv inn søkeord, og legg til "site:bimmers.no" etter søkeord

 

Eksempel: Søke etter E46 lykter -> Skriv følgende i søkefelt på google: E46 lykter site:bimmers.no

Da skal det ende opp slik: https://www.google.no/search?q=E46+lykter+site%3Abimmers.no&oq=E46+lykter+site%3Abimmers.no&aqs=chrome.0.69i57.5284j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8

 

For datafolket: Når det gjelder søk så lukter vi litt på Sphinx, men har ikke helt bestemt oss for noe enda.

 

Om dere ikke vil legge til en så omfattende søkemotor, så kan dere utnytte google slik Frode sier. Heldigvis finnes det allerede en integrert løsning som fungerer meget bra :) http://community.invisionpower.com/files/file/6018-hq-google-cse-pro/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vel si etter å ha prøvd ut detta nye systemet at jeg ikke er helt fornøyd men, man skal gi ting en sjangse å funker det ikke for meg så fins det fb å finn,no så enkelt å greit er det :) mye som kunne vert forandra på å for å få med alle må nokk det gjøres. jeg har begynt å se mere på fb sidene med bmw kjøp å salg en her å er vist mange med meg som diskuterer det nye her inne. blitt for rotete for min del. sikkert fint med masse nye duppeditter når du er 20 men, når du er over dobbelt så gammel så funker det dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...