Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Observasjoner så langt:

"Mine innlegg" og "Nytt inhold" bør tilbake med hurtigknapper som er tilgjenglige uten å bla i noen menyer. Videre er reklamen langt mer fremtredene nå?

Og søkefunksjonen ser ut til å være "defekt". Jeg får søkt, men kun svært få resultater.

Endret av TRF-Racing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en ny tråd for siste nattens oppdatering her. Når det gjelder søkefunksjon, så er bare et fåtall av innleggene konvertert skikkelig og indeksert igjen, så det må vi gi litt tid. 

Nytt innhold heter visstnok "Ulest innhold" nå, og har en knapp/link oppe til høyre under menylinjen på desktop i alle fall, og mine innlegg ligger på menylinjen som "Innlegg jeg har startet". Igjen, alt er ikke indeksert enda, så resultatene vil bli mangelfulle inntil vi er helt i mål. Hvor lang tid datamaskinene bruker på det, vet vi dessverrre ikke. 

Det er for øvrig mulig å lage og lagre sin helt egen innholdsstrøm som man vil nå her: http://bimmers.no/discover/?do=create:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter litt med at når jeg skriver innlegg og trykker på post, så står den bare å loader... (lagrer..)  får å se innlegget mitt så må jeg oppdatere siden manuelt.

Ser det er flere som får dobbel post, antar at de har samme problem og trykker post flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/27/2016 at 21.38, Reef89 skrev:

Sliter litt med at når jeg skriver innlegg og trykker på post, så står den bare å loader... (lagrer..)  får å se innlegget mitt så må jeg oppdatere siden manuelt.

Ser det er flere som får dobbel post, antar at de har samme problem og trykker post flere ganger.

Hei @Reef89!

Det er gjort en del justeringer for å øke ytelsen på forumet - da skal også lagrings-problemet ved posting av nye innlegg være løst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Synes det er noe vanskelig å navigere seg rundt i selve forumet på mobilen. Mulig det bare er meg, men finner ikke listen over emner/topicer etc?

Må søke etter ting for å finne den riktige tråden eller topic. 

Og selv om jeg har postet i en tråd (som hadde gjort det litt lettere av og til) så får jeg opp at jeg ikke har postet noe selv om jeg har det. Går det en viss tid så forsvinner det fra strømmen?

 

Synst det foreløpig virker mye mer tungvint enn før, spesielt fra mobilen når ikke Tapatalk støttes.. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, axept skrev:

Synes det er noe vanskelig å navigere seg rundt i selve forumet på mobilen. Mulig det bare er meg, men finner ikke listen over emner/topicer etc?

Må søke etter ting for å finne den riktige tråden eller topic. 

Og selv om jeg har postet i en tråd (som hadde gjort det litt lettere av og til) så får jeg opp at jeg ikke har postet noe selv om jeg har det. Går det en viss tid så forsvinner det fra strømmen?

 

Synst det foreløpig virker mye mer tungvint enn før, spesielt fra mobilen når ikke Tapatalk støttes.. :shock:

Skjønner ikke en dritt på mobil selv jeg. Hvor dukker mine innlegg opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, RS-Heggem skrev:

Skjønner ikke en dritt på mobil selv jeg. Hvor dukker mine innlegg opp?

Du får opp noen menyvalg viss du trykker på knappen til høyre øverst. Der kommer notification og. Så velger du aktivitet, men som regel tom hos meg.

Men ja, utrolig vanskelig fra mobil å navigere rundt i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...