Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

16 timer siden, axept skrev:

Synes det er noe vanskelig å navigere seg rundt i selve forumet på mobilen. Mulig det bare er meg, men finner ikke listen over emner/topicer etc?

Må søke etter ting for å finne den riktige tråden eller topic. 

Du må trykke på menyknappen helt til venstre, så "Hjem"(ja, litt merkelig ord. Kanskje bytte med "hoved", "Start" eller noe), så "Forum". Da får du opp forumoversikten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10.2.2016 at 9.11, mkj skrev:

Du må trykke på menyknappen helt til venstre, så "Hjem"(ja, litt merkelig ord. Kanskje bytte med "hoved", "Start" eller noe), så "Forum". Da får du opp forumoversikten.

Her her hva jeg ser på mobilen, øverst har jeg 3 valg. 1 er "discover" som viser nylig aktivitet, 2 søk og 3 profilsaken. Finner

ikke den "Hjem"-knappen.

 

56bc45103d21e_Capture_2016-02-11-09-21-2

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager dobbelpost, men fikk ikke "lagret" når jeg redigerte innlegget (?), knappen funka ikke.

Men den "Hjem"-muligheten finnes nok ikke på mobil-versjonen av siden. Så vidt jeg kan finne ut i såfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@axept

Her er slik jeg finner frem på mobil. Veldig tingvindt syns jeg. Venter på knapp til webutgaven som en unge venter på nissen til jul. 

 

Øverst til høyre er det 3 horisontale streker ved siden av søk knappen.  Klikk der. 

image.thumb.jpg.f90cf3f3c90ce213e380274e

 

Da kommer denne menyen opp. 

Klikk på Hjem. 

image.thumb.jpg.a381613736df017b9b4a0ef6

 

Da kommer du hit.

Klikk på forum. 

image.thumb.jpg.63fcb88ea99807104647ee25

 

Vipps. Så er du her. 

image.thumb.jpg.da63e540b3f98a48978fe8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som irriterer meg angående nye versjonen er at enkelte linker ikke funker. Virker som forumet ikke vet hvor de gamle trådene ligger i systemet, får "Invalid IPB path" feilmeldinga på ekstremt mange linker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei.

Er det bare jeg som sliter med at når jeg skal lese tråder som jeg har lest på før blir jeg sendt til siste side og ikke til sist lest innlegg som jeg blei før?

Er dette en innstilling jeg må slå på? Er irriterende å måtte bla seg tilbake til siste innlegget du kjenner igjen istedenfor   at du havner der når du trykker deg inn på tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11.2.2016 at 23.45, Poppy skrev:

Noe som irriterer meg angående nye versjonen er at enkelte linker ikke funker. Virker som forumet ikke vet hvor de gamle trådene ligger i systemet, får "Invalid IPB path" feilmeldinga på ekstremt mange linker. 

Hei @Poppy!

Denne skal nå være fikset. Gamle linker som henviser til tråder skal være i orden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Det må være en bug her. Hvis jeg ikke er innlogget så får jeg kun sett den siste siden i en tråd, prøver jeg og se på tidligere sider så kommer det kun en hvit side med noe reklame øverst og den står og laster konstant. 

Hvis jeg er innlogget så er det ikke noe problem og se på tidligere sider.

 

Er det forresten noen mulighet til og forhåndsvise innlegg før man poster de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en gjenganger siste tiden. Så lenge jeg er logget inn fungerer ingen sider uten oppdatering/gå tilbake i browser.  Det har blitt et prosjekt å surfe her. Ved et tilfelle fikk jeg kun opp reklame, og måtte lukke nettleser og åpne på nytt for å få opp siden. Oppdateringen er en eneste stor fiasko, og personlig er jeg dritt lei - forumet blir verre å surfe på måned for måned full av reklame. Så jeg tar nok en pause nå. Er møkk lei av arrogant eiere som drar forumet ned i gjørma.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...