Gå til innhold

Lillert's 530ix prosjekt


Lillert
 Share

Anbefalte innlegg

Skal slenge ut noen bilder imorgen :) er jo fortsatt en del småplukk som må fikses på den, siden motor har vært førstepri, så den er jo ikke helt ferdig enda:) Har bestilt masse smådeler, klips og diverse fra GS som sikkert gjør at jeg kommer langt på vei, men får ikke jobbet noe særlig med den før neste perm om en månedes tid. Drar opp igjen til nord imorgen :(

 

Har fått prøvd den litt rundt i byen, og det virker som om alt er som det skal med motoren. Eneste problemet er at den ligger litt høyt på tomgang når den er varm, mistenker falskluft eller tomgangsregulatoren, ligger på rundt 1200. 

 

Ja, kjørte en tur til Wattenberg igår for å fylle luft i hjula, har jo stått ubrukt en god stund nå :) Var det kanskje du som kjørte gjennom der mens jeg holdt på? Skal kjøpe senkefjærer til den, men det er ikke førstepri akkurat nå, fikse alt annet småkjafs først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal slenge ut noen bilder imorgen :) er jo fortsatt en del småplukk som må fikses på den, siden motor har vært førstepri, så den er jo ikke helt ferdig enda:) Har bestilt masse smådeler, klips og diverse fra GS som sikkert gjør at jeg kommer langt på vei, men får ikke jobbet noe særlig med den før neste perm om en månedes tid. Drar opp igjen til nord imorgen :(

 

Har fått prøvd den litt rundt i byen, og det virker som om alt er som det skal med motoren. Eneste problemet er at den ligger litt høyt på tomgang når den er varm, mistenker falskluft eller tomgangsregulatoren, ligger på rundt 1200. 

 

Ja, kjørte en tur til Wattenberg igår for å fylle luft i hjula, har jo stått ubrukt en god stund nå :) Var det kanskje du som kjørte gjennom der mens jeg holdt på? Skal kjøpe senkefjærer til den, men det er ikke førstepri akkurat nå, fikse alt annet småkjafs først!

var på vei hjem ja :) kjørte en estorilblå e46 coupe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Første pri nå er å få ferdig et crosskart prosjekt jeg holder på med :) får bli stroker når den er ferdig. 

Var ute å prøvde den på glatta her om dagen før onkel politi kom og stoppet meg  :bmw: Måtte slutte med tullekjøringa, hvis ikke tok de lappen fra meg. Var gøy så lenge det varte da! Overaskende bra på vinterføre denne bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...