Gå til innhold

Få din egen blogg på Bimmers.no!


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Nå kan du lage din egen blogg på Bimmers.no.

 

Hvorfor, lurer du kanskje på? Hvorfor ikke, sier jeg. Det har allerede oppstått bloggaktige tråder i forumet, og med en egen bloggfunksjon så får du bedre muligheter til å samle ditt stoff og dine interesser, om de så ikke skulle passe inn i de vanlige forumene på Bimmers.no (en link i signaturen til Bimmersbloggen din er sikkert lurt).

 

I tillegg får du bedre kontroll på ditt innhold og kommentarer til innholdet. Du kan for eksempel velge å vise bloggen kun til venner her på Bimmers, du kan velge å legge flere skribenter til en blogg og du kan opprette ulike blogger og bloggkategorier. 

 

Så enten du har spesialkunnskap om BMW å dele med oss, et garasjeprosjekt vi kan følge med på, en sær interesse for flaggspetter eller bare generelt fjas, så er det bare å bruke bloggplattformen til Bimmers. Her skal vi ikke legge så alt for store restriksjoner, så lenge du holder deg innenfor god takt og tone O:)

 

Det er bare å teste ut. Du kan lagre innlegg som kladder før de publiseres og slette dine blogginnlegg som du vil.

 

Medlemsbloggene finner du her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom funksjon dette, kan til nød fungerere som en mer oversiktelig prosjekttråd også :) Prøvde meg på et blogginnlegg jeg, men etter jeg har publisert ser det ut som "taggene" mine forsvant? Eller forsvant de bare for meg når jeg trykker meg inn i redigeringsmodus igjen? 
 

... Og forresten... importer gjerne noen fetere smiley. Både :) og ;) ser litt halvteite ut i forhold til de gamle.

 

Ta gjerne en titt på savarturbo.se smileyene f.eks... 

 

Mulighet for custom smiley med egendesignert kode hadde vært helt Konge.. ! Om det er tekonlogisk mulig.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett!  Nå trenger du bare en link i signatur til bloggen ;-)

 

Når det gjelder tagsene, så vet jeg ikke helt hva dette skyldes. Jeg testet selv ut bloggfunksjonen, og opplevde ikke dette problemet. Kan du gå inn i redigering og prøve å legge dem til igjen?

 

Teite smilies? Hva mener du?! :uh:   Hehe.. Jeg skal be wackamole sette opp smilies på arbeidslista, og tar med tipset om savarturbo.se. Personlig syns jeg det er alt for mange unødvendige å velge blant i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ser faktisk at :smile: er der ...  bare den kan settes til kollon ) og semikolon ) settes til gammel standard.

 

;)  <--Hater denne!!  Ser ut som en fyr som er lam i halve trynet null glimt i øyet. 

 

 

Oppsummert.

 

 

:) til :smile: og ;) til  ;-)

 

 

Dvs... skrap alle de nye smileyene og behold de gamle under samme forkortelse / kode. 

Og importer noen morsomme fra savarturbo.. 

 

 

 

Sjekka opp angående taggene, de ligger kun i bloggframsiden og ikke under "rediger". Så de er der.. men litt forvirrende når rubrikken er tom når man kommer til redigering (etter å ha publisert) :smile:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka opp angående taggene, de ligger kun i bloggframsiden og ikke under "rediger". Så de er der.. men litt forvirrende når rubrikken er tom når man kommer til redigering (etter å ha publisert) :smile:

 

Hei, gikk inn i "redigeringsmodus" på blogg-posten din og taggene dine kommer opp som normalt. Forresten flott at du tar i bruk blogg funksjonen! - Jeg hadde gledet meg til at denne nettopp kan brukes til både prosjekter og annet fjas :-D

 

\\ Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...