Gå til innhold

Min 123d Performance (Nürburgring reisebrev s29)


Papperboy
 Share

Anbefalte innlegg

ja man har vel 10 dager på privatkjøp.. uansett hva man skriver i kontrakten..

så får se hva som skjer får et prisanslag på mandag.. EGENTLIG er det flaks at dette skjedde i svergie.. da det sikkert blir en del billigere bare av den grunn.. og det er digg  :) så skal jeg ringe BMW norge for hørt de har hjulpet folk på goodwill før så lange serviceheftet er fulgt og bilen ikke har gått lengere enn 150.000.. MEN til alle med N47 D20 motor for all del bruk de ekstra kronene på motorforsikring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja man har vel 10 dager på privatkjøp.. uansett hva man skriver i kontrakten..

 

Nei, man har ingenting, verken ved privatkjøp eller ved kjøp fra firma. Så lenge alt er i orden den dagen man kjøper naturligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmw Norge sier at det er kjent på noen motorer men ikke på 123d'en siden det er en N47D20S og da er det ikke det samme og feilen er det ikke mange nok av rett og slett.. så goodwill var ikke akkurat en mulighet etter hva han sa..

så vil jeg ikke bytte til diesel 6'er fordi det vil koste en formue å få godkjent.. (og jeg gidder ikke å kjøre en så ny og fin bil uten alt i orden på eu og teknisk)

samtidig så er den motoren en del tyngere som vil ødelegge vektfordelinga.. er ikke bare power som teller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...