Gå til innhold

Avstemning på Kjøp & Salg i forumet eller ei. Avsluttet


mkj
 Share

Nye eller gamle Kjøp og Salg på Bimmers?  

291 stemmer

  1. 1. Hvilket alternativ for kjøp og salg ønsker du på Bimmers i framtiden?

    • Jeg ønsker å beholde NYE kjøp og salg
    • Jeg ønsker å få tilbake GAMLE kjøp og salg i forumdelen


Anbefalte innlegg

Du vet du kan sortere ut det du vil se etter på venstre side ?

 

 

 

 

 

Som jeg nevnte:

 


 

La meg demonstrere:

attachicon.gifSkjermbilde5.PNG

 

attachicon.gifSkjermbilde6.PNG

 

attachicon.gifSkjermbilde7.PNG

 

attachicon.gifSkjermbilde8.PNG

 

attachicon.gifSkjermbilde9.PNG

 

 

 

Se der ja! Og dermed er hele systemet missforstått. Denne avstemmingen vil derfor ikke gi et reelt svar..

Crewet her burde ha publisert en skikkelig grundig guide til dette systemet, og det nye tilbakemeldingssystemet, før denne avstemmingen ble startet.. 

 

For de som fikk en "Aha-opplevelse" av mitt forrige innlegg, slik som ZhilleN: Det er mulig å slette stemmen din og gi den på nytt. 

Minner også om at selve designet ikke er noe å henge seg opp i. MKJ har nevnt flere ganger at dette skal optimaliseres fortløpende.

Se der ja  :oops:  Jeg trodde man kun kunne velge "Selges", "ønskes kjøpt" og "byttes".

Når man så får flere kategorier når man trykker på f.eks "selges" så gir det nye kjøp&salg mere mening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men savner som sagt at man kan få posten sin opp i køen da.

 

http://bimmers.no/topic/770481-tilbakemeldinger-på-nye-bimmersno-gjøres-her/?p=2776784

 

Det kan denne fikse: http://community.invisionpower.com/files/file/5496-classifieds-push-ad/

Bumpe-knapp for annonser. Uten å poste innlegg eller lignende. Den flytter bare annonsen øverst i listen igjen. 

I tillegg har den tidsbegrensing slik at ikke alle bumper hele tiden. Som en bonus viser den også en nedtelling til neste gang du kan bumpe annonsen din.

 

Usikker på om de har implementert den her ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser selv at jeg har driti på draget angående nye kjøp og salg. man kan jo faktisk velge alt man ønsker. Så etter og ha utforsket den nye kjøp og salg vil jeg si denne er mye bedre. men savner som sagt at man kan få posten sin opp i køen da.

Det er lov å drite på draget når man ser det selv. Og det er visst mulig å slette stemmen sin og gi ny også. :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Bort med bilder i annonseoverskrift (det er i 9/10 tilfeller flere deler enn en del som selgest, derfor ser ikke jeg poenget av de). Dette skaper ett svært rotete opplegg, spessielt i kombinasjon med plassering av bilder. Har følgt med på litt, og grovt sett halvparten har ikke lagt til "forsidebilde", noe som på toppen gjør alt mere tunglest.

 

- Opplegget med sortering er jo greit nok det, lag det slik som finn.no har det at man kan sortere og styre slik man vil inviduelt. Dette i kombinasjon med dagens opplegg, tags og litt småflikking så tror jeg det kunne blitt bra.

 

Oppsummeringen, og grunnlaget til at jeg stemte for det gamle, er at det enkleste i dette tilfellet er det beste. Kjøp og salg på ei slik side bør gjørest så enkelt som mulig. Dette er gjort mellom brukerene, og hadde man hatt en god sorterin/søkefunksjon innad i kjøp og salg hadde man ikke trengt mere.

 

Det værste utrykket jeg veit om, er at man ikke skal fikse det dersom det ikke er ødelagt, men i dette tilfellet føler jeg det passer temmelig godt. Det nye opplegget ser veldig fint ut etc, men de rene praktiske fordelene er ingenting å kaste hatten for.

 

Til slutt håper jeg dere setter opp en dato for valgets slutt, og en dato for å gjøre eventuelle endringer i majoritetens favør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var mye mer fornøyd med den gamle kjøp og salg, det var mye bedre å ha den i forum form. likte diskusjonene og muligheten til å spørre selger uten at det ble personlig melding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du fortsatt gjøre.

Likte at det var et forum man postet "annonsene" i. Synes den nye virker ryddig men like vell rotete. Vill folk ha annonsert slik som det funker i dag kunne man vell like greit brukt en hvilken som helst kommersiell side. En annen svakhet som jeg personlig merker mye till er at den er nye er veldig tung å lese fra telefon. Den gamle "forum" baserte oppførte raskt og greit i Tapatalk. Skjønner ikke helt poenget av å endre på noe som funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nye kjøp salg funker flott. Veldig bra med å kunne klikke seg inn på div valg. Tungt å lese? Jeg bruker ikke tapatalk, har det men synes tapatalk er dårlig. Opplever ikke forumet som tung lastet eller tregt.

Jeg tror wackamole fant ut at vi hadde 60 brukere(unike) via Tapatalk siste 30 dager (av totalt 96.225 unike besøkende). Tenker vi avrunder avstemningen i løpet av morgendagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...