Gå til innhold

Granada med M30B35. Solgt


stig.
 Share

Anbefalte innlegg

Ja er egentlig enig med deg skogfisk, jeg heller veldig mot oransje, hadde bilen vert nyere så hadde hvit vert et "must" men gamle hauen her er jo faktisk over 35 år gammal, å da er det lov med oransje blinkers :-P

 

fant no framlamper også, så da fikk man satt sammen hele trynet i dag også :-)

så nå er det bare og sanke litt deler og bende seg på

 

 

post-70576-0-65326800-1414089951_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

gay? seriøst? spar oss!

 

oransje Stig ;)

utrykket "gay" er no som blir spøkt med her, så han mener ikke noe ille med det, jeg har kalt han å alle bila hans for "gay" mange ganger :-P

 

 

vart oransje, skal få vasket bilen og lagt ut noen flere bilder, den har fått i alle rutene sine igjen, sota er de også.å sprett ny grill, samt svarte reflektorer osv, så blir en liten bilde update her

Endret av stig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

post-70576-0-45623600-1443001252_thumb.j

 

post-70576-0-66873500-1443001262_thumb.j

 

post-70576-0-14677000-1443001282_thumb.j

 

post-70576-0-35925600-1443001292_thumb.j

 

 

En liten uppdate, sånn ser bilen ut pr dags dato , den har fått satt i alle rutene, samt alle ruter forruten om frontruta har blitt sotet.

 

HELT NY grill har den fått også :-P   ( må poengtere dette da det ikke var veldig lett å få tak i,hehe)

 

Bilen skal settes bort i vinter for jeg må prioritere et par andre biler jeg har som skal på eu rett etter vinteren.

Venter på org speil og antenne , håper at jeg får de før bilen blir satt bort.

 

bilen starter og går , har kjøpt inn det meste som er turbo relatert, men har satt meg som et mål at bilen skal se "komplett" ut utvendig før jeg fortsetter på turbo bygget,

 

men har kjøpt inn det meste , som intercooler,turbo,dyser og wastegate + div nips

 

bilen står jo med en org 745i turbo manifold som er portet og omsveist til t4 flens, å har jo bunnpanne hvor retur er ferdig sveist.

 

så målet er at bilen skal starte å gå med turbo iløpet av neste år, så er det understell vinteren 16/17 som er planen vertfall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

er det en forlatt e28 i bakgrunn?

nja, den har akuratt fått seg et realt sjau av meg å en til, en 87mod 518i, hvor det ble interiør bytte og og bytte av motor å gear samt bytta omtrent alt i bakstilling, samt byttet til skivebrems bakstilling, å bytta div i forstilling, den var faktisk på eu nå forrige fredag, med null feil, så nå er den eu ok til 9mnd 2017 ;-) starter å går som ei klokke å fin og kjøre, så den er klar for ny eier når den tid kommer :-)

Endret av stig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
On 22.5.2016 at 16.51, divad skrev:

Noe fremgang her? Herlig combo av karosseri og maskineri :)

nei, de bildene ble tatt rett før den ble parkert på låven for vinteren, har hatt et heftig sjau på m535`n min nå å akuratt fått den eu godkjent.

å driver samtidig med restaurering av et taunus motor rom, som er 1 prioritet i år sammen med e28`n.

 

har faktisk vert inne på tanken å sella granadaen for en billig penge da jeg liksom ikke helt klarer å se gleden å ha en 3-4 gamle biler, jeg får jo ikke brukt alle, å det å drifte og holde vedlike 3-4 veteranbiler + brukebila til meg å kjærringa blir rett og slett jækla mye arbe :-( 

22 timer siden, [P-Man] skrev:

Morsomt prosjekt, her skal det følges med fra en som også er litt i overkant glad i gammelt ford skrap:-D

Og er det originale vingebil-felger du har skodd granadaen med?? Nice8)

Nei, men typ identiske, sierra har 4x108 , å granadaen har 5x112 :wink:  har et par sett penta/melber felger også, men endte opp med disse :-P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...