Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Kan jeg spørre hvor mye du måtte ut med for den? Har lyst på enduro selv ;)

 

40k betalte jeg. Ikke ofte disse havner for salg, relativt skjeldne i Norge. Fantastisk sykkel, litt tyngre enn konkurranse-enduroer, men svær motor som går og går uten særlig vedlikehold annet enn olje og filter sånn passe regelmessig. Og rå lyd:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke å ta ut sykkelen før jeg kan ta den ut for godt i år. Får se om jeg tar en liten tur i helga hvis det blir veldig pent vær og nogenlunde temperatur. 

Savner å kjøre helt sinnsykt !! Bil ble brått VELDIG kjedelig når jeg fikk MC :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg eneste som kjører akkurat nå? Har savnet det noe sykt etter at jeg omtrent fikk kjøreforbud av Yamaha når dem så drevene mine Etter en del fram og tilbake fikk jeg endelig riktig drev til sykkelen, og fikk fikset den for cirka to/tre uker siden. Den står for øyeblikket inne i kjelleren hos ho mor da, sida jeg skal over til østlandet og fattern i vinterferien. Blir litt lei meg fordi jeg må selge henne til høsten igjen :(

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

 

Eg har kjørt i dag og mange andre dager i det siste.. Herlig vinter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke å ta ut sykkelen før jeg kan ta den ut for godt i år. Får se om jeg tar en liten tur i helga hvis det blir veldig pent vær og nogenlunde temperatur.

Savner å kjøre helt sinnsykt !! Bil ble brått VELDIG kjedelig når jeg fikk MC :P

Sykkelen har stått ute siden jeg fikset den, men tok den inn nå siden jeg blir litt bekymret når jeg er vekke fra den over lengre tid (selv om jeg pleier å bare se den i helgene, og skal hjem neste lørdag)

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å få start på den eller? Så ikke ut som den kickstarteren din var i god stand :P

 

Neida, veldig grei å starte stort sett. Tar den på første kicket. De sakte trøkkene jeg tar er for å passe på den ikke har for mye bensin, og for å finne tdc, med manuell decomp inne. Så et skikkelig spark og den fyrer. Ser jeg gjør det samme begge gangene. Når den er varm trengs det bare ett kick. Så den er faktisk i veldig god stand :) Tungt å tråkke igang 650cc vettu!

 

Men tenker å kjøpe pumpe-gasser til den, skal visst være en god investering i forhold til kjørbarhet på lavt turtall og respons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men av de to ville jeg heller valgt 450'en. Hjulsett koster litt, og om du skal bruke den til både asfalt og skog tror jeg 250 kan bli litt for lite. Nok til å pendle til jobb og farte til butikken, men kose deg over fjell og slikt mistenker eg det blir for slapt.

 

Om du får med både sm-hjul og enduro-hjul kan du jo dra den på banekjøring også, er ikke så krise å tryne med en sånn sykkel, om plasten blir litt oppskrapa gjør det ikke noe og de tåler en del juling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bike (bladet) har/hadde et morsomt prosjekt på gang der de skulle bruke en sykkel til flere grener motorsport, enduro, asfalt, cross osv. KTM 525 EXC trur eg de brukte, kjørte fletta av mange r-sykler på asfaltkjøringen. Var kun utgaven med asfaltkjøring eg las. Skal se om eg finner på bike.no..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...