Gå til innhold

Tilbakemeldinger Schmiedmann


Albino
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

 

 

Ønsker bare å dele mine erfaringer med schmiedmann, som egentlig bare omhandler en ordre, og som aldri heller kommer til å dreie seg om flere.

 

 

 

Aldri har jeg mottat så dårlig service fra ett selskap i mitt liv. De tar aldri telefonen, svarer aldri tilbake på mail. Gir feilinformasjon, og lyver om ordrer. Og er generelt frekke.

 

La inn en ordre hos dem på noen småting. Sjekket at alt var på lager slik at jeg skulle få det raskest mulig. Etter mye irritasjon, mailing og telefoner, der man kan forvente svar på kanskje 1 av 30 oppring. Hver gang jeg fikk kontakt med de, ble det lovet at pakken kom om 3 dager.

 

Etter 2,5 måneder fikk jeg endelig hentelappe i posten, reiste på postkontoret for å hente pakken. På posten utleverer de meg 3 pakker, som ikke inneholdt noe av det jeg hadde bestillt. Så heldigvis det på innpakningen og ville ikke ta i mot pakken, så signerte derfor heller ikke noen plass.

 

Fikk ordnet med tilbakesending og de lovte å sende meg mine ting så fort som mulig. Etter 2 uker fikk jeg endelig pakken jeg skulle ha.

Etterpå blir jeg oppringt av schmiedmann, der de anklager meg for å ha hentet ut/stjelt pakken som kom først som ikke var til meg. Forklarte selvfølgelig at dette var tull å vås, og har ikke hørt noe mer om det etterpå!

 

Har prøvd å sende flere mail i ettterkant uten å få noe som helst svar eller unnskyldning for bryet.

 

Glemte hele greia og tenkte ikke noe mere på det før jeg nå får en inkassovarsel i posten??? på varer jeg betalte i oktober.

 

Begeret har rent over for min del. Selvfølgelig får jeg ikke tak i schmiedmann på noen måte. Heldigvis er karen fra inkassoselskapet behjelpelig og skal ordne opp i det for meg.

 

 

Kanskje andre folk har bedre erfaringer med schmiedmann, eller andre som har samme syn som meg.

 

Del gjerne deres erfaringer.

 

Jeg kommer ihvertfall aldri til å bestille noe som helst i fra schmiedmann igjen og etter min erfaring vil jeg råde andri til å ikke gjøre det heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger milliarder av slike tråder fra før.

Husk å søk på forumet før man poster ny tråd. :)

 

Prøvde å søke før jeg postet, ser nå at jeg kunne ha søkt litt bedre! Jaja, lettere for andre å få med seg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er flere tråder, så skriver tilbakemelding her.

 

Jeg tenkte først "Tuller du?" da jeg leste førsteposten, for de var veldig hyggelige mot meg.

Skulle bestille frontfanger til bilen, og siden jeg bor like ved der de har butikken, så ringte jeg inn for å bestille.

De tok telefonen, og han jeg prata med var veldig hyggelig. De ringte meg faktisk opp igjen rett etterpå for å si at de hadde en fanger på lageret sitt, og at jeg bare kunne komme å hente den.

Dro bort dit for å kjøpe den, og de bar den til og med inn i bilen for meg.

 

Så mitt syn på schmiedmann var ikke noe ille i det hele tatt, så kommer til å fortsette å handle der om det er noe jeg trenger derifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke noe vondt å si om de. Hver gang jeg har bestilt noe derfra, så har jeg fått det jeg har bestilt og til rett tid. Nå er jeg selv selvstendig næringsdrivende, og vet av erfaring at det iblant kan være mye å gjøre, og da kan det gå litt ut over service delen. Og likdan tror jeg Schmiedmann også har, at iblant er det mye å gjøre, og tenk på hvor mange som bestiller deler derfra hverdag. Så det at ting tar tid, det er noe man må bli vant til.

 

Folk kan ikke forvente å få deler når det passer de. Er ikke sånn verden virker, her må man gi å ta litt fra begge sider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke noe vondt å si om de. Hver gang jeg har bestilt noe derfra, så har jeg fått det jeg har bestilt og til rett tid. Nå er jeg selv selvstendig næringsdrivende, og vet av erfaring at det iblant kan være mye å gjøre, og da kan det gå litt ut over service delen. Og likdan tror jeg Schmiedmann også har, at iblant er det mye å gjøre, og tenk på hvor mange som bestiller deler derfra hverdag. Så det at ting tar tid, det er noe man må bli vant til.

 

Folk kan ikke forvente å få deler når det passer de. Er ikke sånn verden virker, her må man gi å ta litt fra begge sider  :)

 

 

Er generelt veldig tårlmodig. Har handlet masse fra diverse nettbutikker, både norske og utenlandske.

 

Jeg forventet heller ikke å få deler etter 3 dager, men forventet å få den før det hadde gått 3 måneder. Forventet ihvertfall at den skal komme når de sier det på telefonen. Og hvis de virkelig har så mye å gjøre til enhver tid at det går så mye utover servicedelen, burde de ansette flere kundebhandlere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også negativ erfaring med disse, utrolig at de kan holde på.

Ventet på deler som ble forskuddsbetalt sept 2012.

Fikk ca halvparten etter et halvt år og bedde nå i høst om å få refundert det som mangler da eg ikke har bruk for de lengre.

Skulle kontakte meg igjen,skjer det? Nope!

Har for ordens skyld handlet for mange-mange titusener på nett både inn og mest utland,og aldri fått sløvere service.

Styr unna, bruk koed!

Sent from my iPad using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også hørt fra flere at de aldri får deler de bestiller. Selv om de skal ha de på lager.

De gangene jeg har sendt ut anbud har jeg aldri fått svar fra de, men alle andre svarer.

 

De er veldig flinke og entusiaster på BMW. Men noen burde kanskje ikke bli fristet til å gjøre hobbyen til bedrift  8-[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har både positive og negative erfaringer fra schmiedmann, men siden jeg bor 10 min unna å møter opp personlig å bestiller deler jeg skal ha å henter selv så gåt det stort sett greit.

 

var litt sånn i starten når jeg kjøpte småting der at dem sa ja da kommer delen om en uke så kom jeg tilbake uka etter og ingen del var kommet enda så la de skylda på hovedlageret i danmark , greit nokk så kom jeg uka etter på å da var delen min kommet frem.

 

sånn var det de 3 første gangene jeg kjøpte derfra , men jeg pleier jo å få delene innen en mnd ihvertfall å har alltids ordna seg sånn sett og siden de ligger så nærme så går det veldig greit egentlig, men oppfatter de som litt surrete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlige erfaringer med de, med 1,5 års purring før jeg fikk tilbakebetalt. Kompis venter den dag idag på en tannstang som skulle være på lager, uten at de svarer på verken tlf eller mail.

 

Koed er bare  helt fantastiske, så ser ingen grunn overhodet til å vurdere Schmiedmann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet hos dem kun en gang, på tross at jeg hadde hørt mye negativt. Kjøpte en vare det sto de skulle ha på lager, tok likevel en måned før jeg fikk den da de visstnok ikke hadde den på lager likevel. Dette var det jeg som måtte ringe å spørre etter, det burde man få beskjed om ved bestilling. Så jeg handler ikke hos Schmeidmann igjen, mye heller hos Koed som jeg har handlet hos maaange ganger uten problem. Fikk til og med igjen penger for ett brukt speedometer jeg kjøpte på Koed som ikke passet min bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv ventet ca 3 måneder på noen små deler, har ikke handlet der etter dette, så selv hvor mange som hadde problemer, men tenkte ikke noe spesielt over det.

 

 

Handler man på koed, går alt fint. Skulle det være noe problem, ringer man, ellers har online hjelp fungert meget bra. Ser dem holder på med ny nettside også, så blir spennende og håper dette blir bra greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...