Gå til innhold

Tilbakemeldinger Schmiedmann


Albino
 Share

Anbefalte innlegg

Min erfaring er at dem har endel dårlige produkter. Rett og slett KINA varer som ikke er merket med verken fabrikat eller opprinnelsesland.

 

Jeg har brukt opp 2 Schmiedmann radiatorer og gikk over til merkevare fra GS Bildeler på 3. forsøk. Man får det man betaler for. Kam sensor til min e39 innrømmet Schmiedmann selv var dårlig, så de bestillte en fra Hellanor. Etter flere forsøk med Schmiedmann sin.

 

Schmiedmann er en kjede som bestiller en del varer fra KINA og får satt på sin egen logo. Men dem har merkevarer også, så jeg jeg skal ikke bare dømme dem nedenom og hjem. Men jeg er blitt veldig bevisst på hva jeg bestiller hvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Når jeg jobba på et schmiedmann verksted lærte jeg å aldri handle der. Kom en gammel mann mann inn som hadde Vært kunde der siden de starta. Trofast kunde med mange spesielle BMW er i garasjen der alle ble passet opp mellom det verksted. Altså snakk om en del penger han la på borde i åre også kom han for å bestille en del for sønnen og sier de skaffer den på en dag. De bestiller delen fra romnes pakker den om og la på 30prosent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Altså snakk om en del penger han la på borde i åre også kom han for å bestille en del for sønnen og sier de skaffer den på en dag. De bestiller delen fra romnes pakker den om og la på 30prosent.

Det er jo forsåvidt greit. Man leker jo ikke butikk. Det er jo slik man gjør overalt i forretningslivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo forsåvidt greit. Man leker jo ikke butikk. Det er jo slik man gjør overalt i forretningslivet.

Der jeg jobber nå Gjør vi ikke det mot så gode kunder. For det lille tape på ordne sånt tar du igjen på at han kommer tilbake minste en gang i åre per bil for service og vedlikehold. Og han har 7-8bmw som ble nøye fulgt opp

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ventet på tilbakeføring av penger fra dem siden juni... dem svarer ikke telefon eller mail. Neste blir vell politianmeldelse.

 

Gi dem en konkret tidsfrist. Hvis pengene ikke er på konto innen da, gå videre med saken. Da er det også fint om du har nødvendig dokumentasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi dem en konkret tidsfrist. Hvis pengene ikke er på konto innen da, gå videre med saken. Da er det også fint om du har nødvendig dokumentasjon.

har hele mailsamtalen med dem der de selv skriver at pengene skulle tilbakeføres i juni og dem spørr etter konto nr. Men hovedsaklig har alt gått via telefon frem til nå. Får ta å ringe dem å høre hva dem sier.. Har alltid en unnskyldning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet oransje sideblinklys til E46'n, men fekk tilsendt pre-face versjonen. Ved litt fram og tilbake så skulle eg sende desse i retur, men har verdt dødt siden det. Var ikkje mange hundrelappene, men synest det er dårligt gjort. Blir nok ikkje meir handling der frå meg
 

Endret av Sammyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste av skylden for tingene hos Schmiedmann er Bengt. Han har ikke oversikt eller kunnskap om noen ting. Eier ikke sympati eller respekt for andre.

Frederick er en veldig bra kar som jeg unner å drive schmidemann vidrere, men som det ser ut nå, så er det ikke mulig.

Jeg jobbet der i januar for å få bygget en butikk. Hele avtalen ble gjort med Bengt Lorentzen som var daglig leder.  Når jobben var gjort i begynnelsen av februar, så fikk jeg en tilbakemelding fra Bengt på at dette ikke var avtalt. Saken har gått sin gang og saken har vært oppe i forliksrådet. der tapte schmiedmann på en fraværsdom. Det var Bengt som skrev svar til forliksrådet. Bare at han ikke godtok kravet, og ikke noen forklaring. Nå er saken kommet så langt at det er ett krav fra namsmann på 70.000 kroner som blir innkrevet i løpet av kort tid. Om Schmiedmann ikke betaler dette, så vil de bli erklært konkurs om kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...