Gå til innhold

BMW e34 540i/6 Supercharged. Selge?


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg hadde lignende oppførsel på min e34 540 jeg hadde for noen år siden.

Noe ujevn tomgang og en god del lugging ved pådrag. På diagnose fikk jeg feilkode kun på LMM som jeg ser du også fikk. Bytta LMM, tennplugger og div pakninger rundt om uten at det hjalp. Men fant ut tilslutt at det faktisk var tett bensinfilter som hadde skadet bensinpumpa.

Etter at jeg byttet pumpa og filtrene ble bilen helt frisk og var som ny igjen.

Vet ikke om dette er relatert til hva du opplever, men nevner det om du ikke har feilsøkt dette området :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lignende oppførsel på min e34 540 jeg hadde for noen år siden.

Noe ujevn tomgang og en god del lugging ved pådrag. På diagnose fikk jeg feilkode kun på LMM som jeg ser du også fikk. Bytta LMM, tennplugger og div pakninger rundt om uten at det hjalp. Men fant ut tilslutt at det faktisk var tett bensinfilter som hadde skadet bensinpumpa.

Etter at jeg byttet pumpa og filtrene ble bilen helt frisk og var som ny igjen.

Vet ikke om dette er relatert til hva du opplever, men nevner det om du ikke har feilsøkt dette området :)

Takker for alle tips jeg

Skal vente til jeg får prøvd ny tomgangsregulator nå så får vi se om teorien min at det er feilen stemmer, vis ikke blir nok ditt tips prøvd

Går bare og iriterer meg at jeg ikke har fått brukt bilen i år pga lang tid til lakerer og nå problemer med motor, men håper på å få det i orden til den blir satt i dvale for vinteren så vet jeg at alt fungerer til neste sesong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom brukt tomgangsregulator fra Koed i går, fikk bytta og så vitt prøvekjørt i dag før jeg måtte ombord på jobb for to uker. Virka som motoren ble helt grei nå,jevn på tomgang og ikke noe lugging under kjøring :headbang:

Så da er det bare og håpe på finvær til jeg skal hjem igjen så jeg får brukt bilen litt før den skal gå i hi for vinteren;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tippe rundt 120 lapper :) men om du selger kommer du til å angre :/★sent from my wifi microwave★

La den ut for 120 nå.

Ja det vet jeg meget godt men har drømt om garasje i mange år nå og ser muligheten for og få opp brukbar garasje uten å ta opp lån nå. Så får jeg heller kjøpe grombil igjen senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...