Gå til innhold

BMW e34 540i/6 Supercharged. Selge?


 Share

Anbefalte innlegg

Den gikk kun på høyeste trinn rett etter jeg startet den for å ta den på eu-kontroll, men etter å ha kjørt en liten km virket de resterende trinn igjen. Det er eneste gangen jeg har opplevd problemet.

Ja mente den virket jeg også da jeg hentet bilen men ble usikker når den nå kun virket på full effekt. Skal ta det ut i morgen å få rett delenr på det,ser det er mange typer til salgs både på nr og forskjellige farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var foresten på verksted med bilen i dag og å fikk justert lysene.

Tak en sjekk under også,eneste som var å finne der var at foringene i kasterstagene var slitne. De som står der nå er i polyforinger men er ikke sikker på om jeg skal fortsette med det eller bare gå for standard foringer,bilen er jo egentlig stiv nok for meg med coiloversen;)

Vifta fungerer igjen å nå plutselig, spørs hvor lenge det varer da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var polyforingene slitne? Bilen har jo knapt blitt brukt siden de ble montert. I så fall er det jo bare søppel. Jeg kommer nok aldri til å kjøpe poly igjen.

Ja sa nå de på verkstedet isåfall. Jeg har hørt en klonkelyd der forran så det kan vel være noe i det. Var det polyflex du monterte eller?

Ser gs har en type med noen skiver på siden,virker som en forsterket type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har nå forska litt på tankmåleren,den virka tidligere men da jeg fylte tanken etter at den var under 20liter tidligere så har måleren stoppet på litt over 20 og går ikke høyere:(

Men det rare er at på kjørecomputeren så virker måleren for hvor mange km jeg kan kjøre på det som er i tanken som normalt.

Får ikke disse to målerene signal fra samme føler?

Tok opp måleren i tanken og skulle se om flotøren hadde hengt seg opp eller noe men jeg kunne ikke se noe bevegelig flottør der,noen som kan si meg hvordan denne funker?

post-46161-0-60628100-1390397992_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil dro der er en flottør inni røret der. Dog litt merkelig at det bare er et problem på dash og ikke OBC.

Lar det seg gjøre å kjøre en slik instrumenttest på E34, slik at man kan utelukke selve instrumentpanelet?

Ja oppbyggingen kan man se her:http://www.fileoffset.com/bmw/e34_sender_unit.php

Hvordan kjører man en slik test da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde nå men hos meg kommer det kun opp "A-temp 1,5+" så blir det svart igjen....?

Da gjorde jeg som i beskrivelsen og vridde nøkkel i første hakket, med nøkkel i andre hakket skjedde det ingen ting annet at check kontrollen kom opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...