Gå til innhold

BMW e34 540i/6 Supercharged. Selge?


 Share

Anbefalte innlegg

hm, det var rart! Var ute i garasjen en tur nå og prøvde dette på min. Det funket akkurat slik som på filmen. Nøkkel trinn 1, holder check control inne, setter nøkkel i trinn 2 og slipper knappen. Så kjørte den testen slik som på videoen. Sikker på at du gjor helt rett? Kan jo være at det er en feil i det og at det derfor ikke tar testen slik forevist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg det faktisk til;)

Problemet var at det sto ikke sånn forklart som du jorde i de andre trådene,takk;)

Motortemp måler gikk i topp,km og turteller stoppet rett opp men bensinmåler stoppet på litt over 20liter akkurat der den stopper til vanelig nå.

Da er det vel ingen tvil om at det er viseren det er noe galt med da,ny viser bestilt på Ebukta;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

rå bil! litt misunnelig :P hehe,,, angående powerflex foringene så har vel powerflex livstidsgaranti på sine foringer? har ikke hørt noe negativt om de annet enn at noen synest bilen blir for stiv kontra orginalt, men regner med det er ønskelig her! skal selv montere powerflex traversforinger snart :)

 

casterstagene til koed er grisebillig og funker helt greit! svakheten jeg har merket med de (har kjøpt masse stag) er at gummibelgen rundt bærekulene sprekker opp med tiden,, men de holder lenge etter den sprekker også! bare kjør litt extra grease rundtom kulen,,

 

følger med her! og setter meg på listen om den noen gang skal selges :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er artig bil dette ja,mener denne er morsomere og kjøre enn den e36 m3en jeg hadde en tid tilbake :headbang:

Ja tenker litt på det med foringene om dagen men tror jeg blir og gå for powerflex rundtom,er jo forholdsvis billig de og på Koed.

Blir det for stumpete får jeg heller gå tilbake til orginal foringer noen plasser,men dette er jo kosebilen min og ikke bruksbilen så tror ikke dette blir noe problem.

Satser på og få hjem resten av delene som fulgte bilen nå før jeg kommer hjem fra sjøen og så kjøpe resterende framskjerm og dør hos Koed.

 

Har fått kontakt med lakkerer også men de spørs når tit han kan ta bilen da han var mye opptatt forsto jeg.

 

Har også nye seter på på hånda som skal hentes når jeg kommer hjem(se eksempel bilde). Er grå m5 alcantara seter som jeg tror passer bra inn til resten av det grå intereøret. Han hadde ikke dørtrekk da men har en ide om og i verstefall finne alcantara i samme farge og trekke opp de jeg har;)

 

post-46161-0-62908500-1392217051_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal bli godt å få byttet de stygge stoff setene (er sportseter da) med noen i alcantara,men er enda 3uker til jeg skal hjem fra jobb så skjer ikke noe før da. De setene jeg fant var hele men fulle av flekker men håper en runde med intereørrens gjør underverker;)

Det intereøret du kjøpte Vegardb17 var jo meget strøkent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil du har fått skaffa deg her :smile:

Er intresert i dem stoff setene om du skal kvitte deg med dem ;)

Takk;) Er planen og selge de ja når jeg får henta alcantarastolene ja,du bor vell såpass nærme også at det bør gå greit;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...