Gå til innhold

BMW e34 540i/6 Supercharged. Selge?


 Share

Anbefalte innlegg

Da var jeg kommet meg hjem fra 5ukers tur på sjøen og tengte at å skifte bensinmåleren i dasjbordet var en fin søndagsjobb.

Av med ratt og ut med "målerhuset" og åpnet dette,da viste det seg at det var selvfølgelig feil viser den jeg har kjøpt på Ebay:( Er det mange typer ut og går her? Har skrevet opp delenr på måleren som sto i nå da så nå skal det ialefall bli bestilt rett.

Skal ha bilen på bukk de nermeste dagene for og få sjekka om min teori om at motorfester er dårlige stemmer så blir det vell en bestilling hos Koed igjen;)

post-46161-0-18627700-1394357618_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom det en stor og en liten pakke fra Koed,snakk om super service og rask levering!

I den store er det to stk nye framskjermer og ei brukt bakdør,snedig med mulihheten for og by på brukte deler hos Koed;)

I den lille var det ny lambda,motor olje,poly traversforinger og div deler til gir og gass pedal,så i morgen har jeg bestilt lån av bukken til en kompis så blir det oljeskift og sjekking av oljepumpa;)

Girkasse fester skal også byttes i noen stivere fra GS.

post-46161-0-94609100-1394474879_thumb.j

post-46161-0-91643800-1394474920_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har gobilen fått seg en motorrens,ny olje og filter. Hadde nede bunnpanna og sjekket de berømte boltene i oljepumpa,var bare et par skruer som holder pumpa sammen som kansje var litt løse men ikke så det var fare for at de skulle komme ut. Hadde ut de som satt dårlig og satte de inn med Loctight.

Tok en kontroll på foringer og stag med det samme jeg hadde bilen på bukk og fikk bekreftet min misstanke ang motorfestet, venstre feste er gåent men blir og skifte begge.

Traversforingene bak var jo i orden og var allerede skiftet til Polyforinger(lurt og sjekke hva man har før man kjøper nytt kansje:)) så nå har jeg et sett til salgs.

Ny lambda på ene sida ble det også da den har gitt feilmeldinger.

Har også fått en lekasje på eller irundt servosystemet men må forske litt mere her for og finne synderen her,hpåer det bare er en slange eller kobling;) vises forøvrig gått på ene bildet.

post-46161-0-17937200-1394613722_thumb.j

post-46161-0-27174600-1394613794_thumb.j

post-46161-0-48231300-1394613861_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000 kroner?  :whut:

Fy fader.. Han du kjøpte hos har ikke tilfeldigvis flere sett med seter til samme pris?  8-[

 

Men fra spøk til alvor! Det der blir grisebra. Gleder meg til å se når du har fått rensa og montert dem! Har dessverre ikke noen vaske-tips..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000 kroner?  :whut:

Fy fader.. Han du kjøpte hos har ikke tilfeldigvis flere sett med seter til samme pris?  8-[

 

Men fra spøk til alvor! Det der blir grisebra. Gleder meg til å se når du har fått rensa og montert dem! Har dessverre ikke noen vaske-tips..

Ja han hadde et sett i en type lysebrunt,fin farge men det var i tuoring:(

Skulle betale 1500 men når jeg skulle hente det ville han bare ha 1000,greit å handle noen ganger hos folk som er litt i den andre enden av "normal" pris også:)

Har fått tilbud om å låne en tepperenser så skal prøve det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir knallfint med det nye interiøret.

Og jeg mente ikke "gøy med nye deler med spm.tegn :) litt lengere oppe i tråden.

Jeg mente med punktum.:).

Er enig med deg at det er gøy å handle med folk som ikke skal ha hatter og høy for ting.

Jeg kjøpte et komplett Champagne m5 interiør med alt.Dette fikk jeg så billig at hvis jeg ville så kunne jeg lagt det ut her ,Finn o.l for det dobbelte og vel så det.

Dette var en som synes det var gøy å se ting bli brukt isteden for å ha det liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...