Gå til innhold

AUX- USB- iDings- og bluetooth-tråden (e6x, e7x, e8x, e9x)


 Share

Anbefalte innlegg

Når jeg kobler min telefon til usb'en får jeg også opp mapper etc fra telefonen på skjermen i bilen. Kan bla i disse etc.. Men å spille spotify gjennom usb har jeg ikke prøvd. Tipper dog at jeg kanskje kunne spillt mp3'er fra telefonen slik.

 

Dette er en LG G2, android..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjør det, stusset første gang jeg merket det.. Mulig det har noe med innstillingen på telefonen å gjøre. Du velger jo om det skal være kun lading, foto overføring etc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Fistune DAB boksen. Hvordan vil den virke i min 06 118d med proff navigasjon og skjerm. Vil jeg kunne få opp alt dab info på skjermen og kunne bytte kanaler vis knappene på rattet. Den boksen så jo ganske spennende ut. :-)

Sent fra min HTC One via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker sånn ut utifra beskrivelsen, men jeg kunne gjerne tenkt meg å sett en test eller noe.

Om det stemmer er det ihvertfall er veldig interessant produkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei folkens. Eg e helt ny i denne værden av BMW. Har akuratt gått til innkjøp av 325 E92 ( BP30511 ) Har prøvd og lese meg frem til et svar innpå forumet her men skal eg vere ærlig så har eg lest meg litt vill. Er så masse info :-) Så eg lurer på om noen kan hjelpe meg i riktig retning. Eg vil så gjerne ha bluethoot i bilen så eg kan streame musikk fra tlf min. Og evt kunne snakke i telefonen via bilens anlegg. Eg har ingen ide om hvordan eg finner ut hva utstyrspakke bilen kom med orginalt. Så det var snakk om en utstyrspakke 6FL men hvordan vet eg om eg har det? Ser det er snakk om en diverse boxer som man kan montere men e det noe man kan bruke telefonen på også?

Mvh

Rudi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og velkommen.

 

Som du sier så avhenger dette av hvilket utstyr du har, samt årsmodell på bilen.

 

Om du skriver inn et skiltnummer som ikke tilhører en Suzuki Baleno kan vi nok hjelpe deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det "eneste" du har av relevant utstyr er navigasjon business (navigasjon med liten skjerm). Om du ønsker noe utøver standard aux som du allerede har må du til å ettermontere. Hva du trenger og hva det vil koste avhenger veldig av hvilke "krav" du har, men om det eneste kravet du har er å spille musikk trådløst (altså uten mulighet til å få opp sanginformasjon i display, og uten mulighet for å styre dette fra rattet) er det enkleste å kjøpe en enkel aux til bluetooth-adapter. Disse koster et par hundrelapper hos f.eks. Clas Ohlson.

 

Skal du ha noe mer enn dette må du enten montere noe fra f.eks. Dension eller begynne på originale ettermonteringer fra BMW. Ønsker du mulighet til å spille av musikk via bluetooth med originaldeler må du også bytte navigasjonssystemet til et nyere.

 

Bilens utstyrsliste finner du forøvrig ved å taste inn de siste syv tegnene i chassisnummeret her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki. Tusen takk for hjelpen.Tror eg vil gå for full pakke når eg først skal ha bluethoot. E det noen ide og gå for et prof navi og bluethoot som man får kjøpt på ebay? Eller e det masse arbeid og få til? Er bilmekaniker så det og skifte ut ting kan eg. Er verre når det kommer til programmeringen hehe. Regner vell med at dashborde må ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har navigasjon professional (CIC, som du bør ha) kjøpt fra eBay i begge bilene, og har ingenting negativt å si om det. Skal du i tillegg ha bluetooth trenger du også combox, samt kabelsett for ettermontering av dette.

 

Dashbord må ikke ut, det er minimalt med arbeid å bytte navigasjonsenheten.

 

Når det gjelder slikt som dette står det egentlig mer i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki. Fristet til og handle inn med en gang. Må vell kjøpe inn ny mittkonsol også då. Er vell litt større den CIC kontrollen :/

Hva tror du prisen vil komme på med navi pro og bluethoot då? Må vell programmeres dette også :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok ikke ha ny midtkonsoll, men du trenger dekselet rundt. Prisen avhenger veldig av hvor du handler, hva du gir for det du handler og hvor mye du kan/ønsker å gjøre selv, men 10-15000,- må du ihvertfall regne med. Alt må programmeres ja.

 

Jeg vil også råde deg til å lese deg litt opp på dette før du kjøper noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har lest en del om dette no og om eg skjønner det riktig så kan eg kjøpe en CIC pro også kjøper eg inn en combox og bruker den med bluethoot og kan streame musikk og bruke den i tale? :-)

Må også kjøpe inn kabler og consolen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...