Gå til innhold

Ikke kjøp noe av bilbelysning.no


Sindre Dahl
 Share

Anbefalte innlegg

Bildet vitner til MEGET useriøs bedrift! Uansett hva som har blitt sagt av Julian så er dette uakseptabelt av bilbelysning.no!!!

Råder alle å holde seg langt vekke fra disse her

post-71849-0-65361700-1390919109_thumb.j

Endret av Sjøbuse
Endret topic. Les forumsregler!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj.. For en oppførsel.. Nå kjenner jeg ikke hele saken, men denne korrespondansen er jo helt horribel fra bilbelysning.no's side. 

 

<--Her skulle jeg fulgt opp og skrevet noe vittig/sarkastisk angående fremtiden til bilbelysning.no, men jeg lager meg taco istedet-->

 

 

taco_tuesday_407071737.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn jeg har skjønt handler det vel om en kunde som har kjøpt noe derifra og brukt på bilen sin...Så har han lagt ut et bilde på eks Facebook, hvor bilbelysning har brukt bilde med skilt nummer osv til kunden. Det har ikke kunden likt?

Er det saken? Hmmm

Uansett uprofesjonelt av et firma og drive sånn, kunder er det viktigste for et firma og dets levetid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selvfølgelig ikke slik denne samtalen er i virkeligheten. Er redigert og klipt i dette bildet. Det skjønner alle som har litt vett og bruker sunn fornuft. Vi har selvfølgelig aldri brukt noe bilde som ikke er godkjent som vi har kunne brukt. Handler ikke om noe bilde i det hele tatt. Denne personen dette handler om og som har lagt ut dette på nettet har aldri handlet hos oss, men er så klart en vi kjenner godt til. Vi legger oss selvfølgelig langflate når det gjelder språkbruket fra vår side og håper at alle skjønner at dette handler om noe helt annet en det som blir vist av disse skjermbildene som blir sendt rundt på nettet nå. Noen ganger er det best å bare bruke sunn fornuft å tenke at dette selvfølgelig ikke er slik det ser ut til i det hele tatt. En sak har alltid to sider. Denne personen bak dette gjør selvfølgelig dette for å skade oss, denne episoden vil ikke ha noe betydning ettersom det handler om en tidligere situasjon hvor denne personen har gjort noe for å prøve å skade bilbelysning. Som sagt så legger vi oss langflate når det gjelder språket og tar dette med oss videre i driften, men vi mener også og står 110% for dette hele saken handler om, uten at jeg skal gå nærmere inn på dette. Har du ikke handlet i en butikk er det ikke riktig å kunne si at det er en dårlig butikk osv. Jeg kan ikke si at Elkjøp er en dårlig butikk hvis jeg ikke har handlet der eller vært borti noen episoder der. Nå har vi sagt vårt i denne saken. Ha en fortsatt fin kveld alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selvfølgelig ikke slik denne samtalen er i virkeligheten. Er redigert og klipt i dette bildet. Det skjønner alle som har litt vett og bruker sunn fornuft.

Hvorfor gidder folk å kjøpe fra dere i det hele tatt? Frekke som fy, uansett snakker dere ikke til kunder på den måten!

Alt dere har får man på ebay til 1/3 av prisen uansett. Jævla svin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kom her å si at det der er oppspinn Bilbelysning. Det står svart på hvitt at du kaller en kunde for horeunge, kunde eller ei. Sånt sier man uansett ikke til folk. Er så jævlig typisk folk som dere at dere går inn på div forum for å forsvare dere når dere har driti dere ut. Er ikke det bra PR for deg eller?? Du trenger ikke å si noe, alt står skrevet svart på hvitt hilsen bilbelysning..

Jeg jobber selv i bruktbil bransjen, og er borti mye rart i løpet av en uke, men har faen ikke skjelt ut folk med skjellsord, eller gitt dårlig kundebehandlig kunde eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt filme samtalene både på mail og fb dersom noen er i tvil om hvem som fortjener medhold i denne saken, for å bevise at her er det kun sannheten som kommer frem (selvom det er lagt vekt på deres svar og ikke mine meldinger). Jeg er en misfornøyd privatperson, dere er et firma som burde opptre profesjonelt. Dog har jeg på ingen måte sagt eller gjort dere noe galt/usaklig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...