Gå til innhold

Ikke kjøp noe av bilbelysning.no


Sindre Dahl
 Share

Anbefalte innlegg

Er selvfølgelig ikke slik denne samtalen er i virkeligheten. Er redigert og klipt i dette bildet. Det skjønner alle som har litt vett og bruker sunn fornuft. Vi har selvfølgelig aldri brukt noe bilde som ikke er godkjent som vi har kunne brukt. Handler ikke om noe bilde i det hele tatt. Denne personen dette handler om og som har lagt ut dette på nettet har aldri handlet hos oss, men er så klart en vi kjenner godt til. Vi legger oss selvfølgelig langflate når det gjelder språkbruket fra vår side og håper at alle skjønner at dette handler om noe helt annet en det som blir vist av disse skjermbildene som blir sendt rundt på nettet nå. Noen ganger er det best å bare bruke sunn fornuft å tenke at dette selvfølgelig ikke er slik det ser ut til i det hele tatt. En sak har alltid to sider. Denne personen bak dette gjør selvfølgelig dette for å skade oss, denne episoden vil ikke ha noe betydning ettersom det handler om en tidligere situasjon hvor denne personen har gjort noe for å prøve å skade bilbelysning. Som sagt så legger vi oss langflate når det gjelder språket og tar dette med oss videre i driften, men vi mener også og står 110% for dette hele saken handler om, uten at jeg skal gå nærmere inn på dette. Har du ikke handlet i en butikk er det ikke riktig å kunne si at det er en dårlig butikk osv. Jeg kan ikke si at Elkjøp er en dårlig butikk hvis jeg ikke har handlet der eller vært borti noen episoder der. Nå har vi sagt vårt i denne saken. Ha en fortsatt fin kveld alle!

 

 

Jeg håper virkelig dette får konsekvenser, for mennesker som dere er rett og slett ikke skikket til å drive butikk. Dere har elendige resultat fra trustpilot selv med ett mistenkelig høyt antall brukere uten etternavn, som bare rater full pott. (De er vell de eneste) Forhåpentligvis plukker VG elns opp saken, (dem har jo plukka opp saker bokstavelig ett par ord negativ språkbruk, så dette burde da gå glatt).

 

Har vert inne på siden å sett etter lykter til vinterbilen, men heldigvis dukka jo denne saken opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snakker vi seriøs kundeservice :) Jeg som liker å bli kalt "horunge" og andre stygge ting skal selvfølgelig handle derfra for så å klage litt, så kanskje de gjør dagen min?

Sado much? Kansje det burde bli det nye segmentet til Bilbelysning.no ;) Sado kunder, som liker trashtalk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt synd er det på de også da, hehe. Syns gåenlyspærebelysning har fått nok pepper nå, men hvis det er sånn at det er media som må til for at han skal endre sin måte å behandle og ikke minst beholde kunder på, så hvorfor ikke :)

Tviler på at VG og DB lager en sak av dette, men man vet jo aldri, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt for å sende saken til media. Om de skriver noe er en annen sak, men jeg håper en eller annen nettavis tar seg tiden til å skrive en liten artikkel om dette. Folk fortjener å bli opplyst/advart om slik oppførsel. 

 

Hadde vært festlig om VG tok seg bryet, men har mine tvil til at de gidder å interessere seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt for å sende saken til media. Om de skriver noe er en annen sak, men jeg håper en eller annen nettavis tar seg tiden til å skrive en liten artikkel om dette. Folk fortjener å bli opplyst/advart om slik oppførsel. 

 

Hadde vært festlig om VG tok seg bryet, men har mine tvil til at de gidder å interessere seg :)

 

VG har jo gått av skaftet bare fra en eneste setning før, dette er jo rett og slett trakkasering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...