Gå til innhold

E34 525tds med dårleg bunndrag


aljorda
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Har ein 94 mod med m51d25 som eg sliter med dårleg drag i. Har kobla opp med turbotrykk målar, som viser 0 bar fram til nermare 3000rpm og når ikkje 0,9 før nermare 4500 rpm. Har bytta dieselfilter, luftfilter og luft temp sensor i innsug utan forbedring.

Bilen kaklar muligens litt mykje. Kjem litt svartrøyk over 3000rpm. Turbo virkar fin utan eg er ekspert på området. Bilen er meir eller mindre ubrukeleg på fjelloverganger, må halde 3 gir på høgt turtall for framdrift. Skulle tatt diagnose, men har ikkje komt so langt endå, so lure på om nokon har nokre tips til kva som kan sjekkast.?

Er og litt vibrasjonar på tomgang som gjer seg med bitte litt gass. Kan det vere pumpa som er feil stilt? Skal ikkje ha vore tukla med so vidt eg veit.

På førehand takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal egentlig brukes kalibrerings verktøy til d. har selv gjort de uten, å gikk. men skal ikke flyttes mer en noen mm om gangen.. men har ikke særlig stor tru på at d er det som er problemet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Har gått i nødmodus om du har ei varsellampe i dashbordet som viser ei dyse i gul bakgrunn. Da hadde jeg dårlig kontakt på dyse 4, den med ledning. Gikk bedre da jeg fiksa det ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...