Gå til innhold

18"/19"/20" felger, hovedsakelig original BMW eller BBS


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Slik? :D

 

IMG_3587_zps3311824b.jpg

 

Neida, felgene ser slik ut:

 

IMG_3589_zpsa9d6df49.jpg

 

...og som noen kanskje ser, så er dette Hartge Classic II. Noe som igjen betyr at jeg har klart det kunststykket å kjøpe akkurat de samme felgene som jeg har på e61-en, bare to hakk mindre.  :crazy:  :crazy:

 

Dette var i utgangspunktet ikke felger jeg hadde tenkt på litt engang, men jeg ble etterhvert lei av at alt av felger enten hadde utslitte dekk, eller dekk av merker jeg knapt kunne uttale (begge deler betyr at jeg må kjøpe nye dekk for min del). Da disse etterhvert dukket opp med helt nye dekk av et normalt merke og med en selger som kunne sende uten problem endte jeg da opp med disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik? :D

 

IMG_3587_zps3311824b.jpg

 

Neida, felgene ser slik ut:

 

IMG_3589_zpsa9d6df49.jpg

 

...og som noen kanskje ser, så er dette Hartge Classic II. Noe som igjen betyr at jeg har klart det kunststykket å kjøpe akkurat de samme felgene som jeg har på e61-en, bare to hakk mindre.  :crazy:  :crazy:

 

Dette var i utgangspunktet ikke felger jeg hadde tenkt på litt engang, men jeg ble etterhvert lei av at alt av felger enten hadde utslitte dekk, eller dekk av merker jeg knapt kunne uttale (begge deler betyr at jeg må kjøpe nye dekk for min del). Da disse etterhvert dukket opp med helt nye dekk av et normalt merke og med en selger som kunne sende uten problem endte jeg da opp med disse.

PENT! 

Skjønner ikke helt hvorfor, men syntes alltid Hartge Classic II er en slager som passer nesten alle Bmwer bra. Kan ikke si at dette er ett kjedelig felgvalg, eller kanskje jeg også bare er litt kjedelig, men gleder meg til å få se bilder av disse på bil! Har vært borti det der før med at de felgene jeg vil ha, må man bytte dekk på siden de andre er utslitt eller at selger ikke gidder å sende. Bare å få de på bilen nå AWT ! :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...