Gå til innhold

Min E91 LCI M-Sport ..LeMans.. (3SDM l H&R ++)


Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

Dette blir bra. Gleder meg til å se hvordan den blir med eksosen. Har du planer om chip? :)

 

 

Gleder meg faktisk mest av alt til å få ferdig eksosen :) Får se til sommeren evt. Har absolutt ikke behov for mer futt, men hadde sikkert vært morro med 250hk og nærmere 540nm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått igjen 335 diffuseren fra lakkering, så da gjenstår det å få kjøpt et par eksosrør og no opphengsfester før det blir montering  :)

 

 

post-45132-0-60849000-1391879869_thumb.j

 

Eksosen som skal på.

post-45132-0-85126800-1391879865_thumb.j

 

Har også fått restaurert et sett med 18" BBS Speedline felger jeg har hatt liggende en stund. Disse skal muligens brukes som sommerhjul på 2012" Caddy'en min.

post-45132-0-42906000-1391879867_thumb.j

 

18" RS4-1 vinterfelger lakkert i bilens farge (CandyWhite) montert på arbeidsbilen.

 

post-45132-0-94900800-1391880393_thumb.j

 

post-45132-0-80457900-1391880395_thumb.j

 

 

Noen av felgsettene mine.. :) - Hvis noen vet om eller har 19" CSL felger tilsalgs, gi gjerne beskjed! Helst replica da disse skal brukes som vinterfelger på E91'en.

 

post-45132-0-78044700-1391881049_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå venter jeg veldig på montering av eksos. Nå må jeg også lakkere min diffuser :)

 

Spent selv hvordan det blir. Lurer litt på lyden også. Er orginal eksos fra 335ix så vil ikke tro lyden blir noe vesentlig grommere. Men, utseendemessig blir det en helt annen bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med her! Litt skuffet over at du ikke kjøpte e46 m3 men blir nok bra denne!:)

Jeg kjører nærmere 40" km i året, så M3 utgår nå desverre. Blir mest sannsynlig E92 M3 når jeg skal ha meg igjen m3. Dette har vært drømmebilen siden den kom i 2008.. :)

Får tru denne blir grei når jeg får den ferdig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er H&R studs og blå lug nuts bestilt.. :) Ellers er det lite nytt, bilen fikk seg en liten rens innvendig igår sammen med nye gummimatter.

 

post-45132-0-52376500-1392059488_thumb.j

 

 

Og et nærbilde av stripene i grillen.

 

post-45132-0-48546000-1392059430_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får lyst på E91 igjen jeg nå. :P

 

Er schnitzerene originale?

 

Hehe.. E91 og E92 er ikke store forskjellen, er vel mest plassen :) Men jeg kunne gjerne tenkt meg motoren din i min!

Nei, jeg gadd ikke kjøpe disse orginale da jeg fikk en fin pris på disse nye i eske. De er ekstremt like de orginale, bortsett fra at de ikke er splittet selvfølgelig. Blir å ha dem på E30 M3'en når den dagen kommer.. :) Så de får ligge å blomstre på lageret i et par år framover ^^.. Er i utgangspunktet ikke noe stor fan av replica felger, men er noen sett jeg dropper å handle orginale når prisen nesten er den firedobbelte. Blir ikke SÅ forbanna om jeg skulle få kantkjørt en felg heller liksom..  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, motoren er fin. Tror min neste bil også blir E30 M3, når E92en en gang blir solgt. Og da er denne en perfekt "bruksbil". :)

 

Aha, da er det bra kopier. :)

 

Spent på å se E92'en din til sommeren :) Regner med du skal på en del treff?

E30 M3 er jo en guttedrøm sammens med E92 M3. Skal ha meg begge disse en eller annen gang, men får vente noen år til hus etc er oppe å går :)

Ja, disse er meget bra kopier. Identisk senterkopp, samme gråfargen på senteret, og med polerte kanter. Ble veldig overrasket når jeg først så de :)

 

Dimensjonen på de er 9x17" foran og 10x17" bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på å se E92'en din til sommeren :) Regner med du skal på en del treff?

E30 M3 er jo en guttedrøm sammens med E92 M3. Skal ha meg begge disse en eller annen gang, men får vente noen år til hus etc er oppe å går :)

Ja, disse er meget bra kopier. Identisk senterkopp, samme gråfargen på senteret, og med polerte kanter. Ble veldig overrasket når jeg først så de :)

 

Dimensjonen på de er 9x17" foran og 10x17" bak.

 

Ja, det blir mest mulig treff i sommer. Sikkert det meste av det oijoij arrangerer og E30meet. 

Samme her, E30 M3 har jeg siklet på siden jeg var liten. 

 

Bra dimensjoner det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir mest mulig treff i sommer. Sikkert det meste av det oijoij arrangerer og E30meet. 

Samme her, E30 M3 har jeg siklet på siden jeg var liten. 

 

Bra dimensjoner det. :)

Høres bra ut :) Skal få lakkert opp igjen hele fronten + framskjermene når bilen er ferdig ellers. Er iitt steinsprut jeg må få tatt før sesongstart.

 

Alt med E30 M3 er bare snadder rett og slett!

 

Jada, breie og fine disse her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...