Gå til innhold

Bilakademiet


Sticky
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har noen av dere gått denne utdanningen

Er det verdt 40 000,-?

Er du så og si garantert jobb etter endt utdanning?

 

 

Jeg har etter en del gode salgsjobber og salgsesultater på min CV søkt diverse bilselger jobber i Norge, men det ser ut til at det er rimelig vanskelig og nå igjennom for min del, da ingen av mine tidligere salgsjobber har hatt noe med bil å gjøre.

 

Jeg vet med meg selv at jeg er en dyktig selger, men har problemer med å komme meg på intertvju, hvis jeg først kommer dit, er jeg ganske sikker på at jobben er min.

 

 

Dette er ikke nødvendigvis jobben jeg ønsker for resten av livet, men da min lidenskap står til bil og mine resultater fra tidligere salgsjobber er meget gode, tror jeg det kan bli ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har noen av dere gått denne utdanningen

Er det verdt 40 000,-?

Er du så og si garantert jobb etter endt utdanning?

 

 

Jeg har etter en del gode salgsjobber og salgsesultater på min CV søkt diverse bilselger jobber i Norge, men det ser ut til at det er rimelig vanskelig og nå igjennom for min del, da ingen av mine tidligere salgsjobber har hatt noe med bil å gjøre.

 

Jeg vet med meg selv at jeg er en dyktig selger, men har problemer med å komme meg på intertvju, hvis jeg først kommer dit, er jeg ganske sikker på at jobben er min.

 

 

Dette er ikke nødvendigvis jobben jeg ønsker for resten av livet, men da min lidenskap står til bil og mine resultater fra tidligere salgsjobber er meget gode, tror jeg det kan bli ganske bra.

Send en epost til diverse forhandlere i nærheten av der du bor om det er lettere å få jobb som bilselger viss du tar den utdanningen å om dei har noe erfaring med den "skolen".

Eg gjore det å fikk mangen forskjellige svar om den utdanningen, men fikk da tilbud om å prøve meg 2 dager i uken hos 2 forhandlere og fikk tilbud om fast plass her eg jobber nå.

Eg er utdannet motormann, uten noen erfaringer fra salg! Har nå jobbet her i litt over 2 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...