Gå til innhold

Bimmers GT6 Racing serie


Papperboy
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Race 1: Brands Hatch

søndag 2 mars.

qualify starter 20:00

løpet starter 20:30

da det er flertall for at løpet skal vare i 30 minutter

så setter jeg runder til 19 runder

post-42885-0-56230100-1393174030_thumb.j

 

 

Reglene for biler er følgende:
Racingbil type: touringcar DTM GT3 GT300 basicly racingbiler basert på ordentlige biler. det vil ekskludere biler som Toyote GT1, Mazda 787B og andre lignende biler.

Dekk blir Racing Hard

bare ABS av driving aids.. (husk å skru av drivingline under testing også)

 

post-42885-0-16727400-1393174029_thumb.j

 

under testing så bør du ligge godt under 1:34 (det var det jeg kjørte på på første runden)

 

 

Alle må også legge til meg som venn på PS network da jeg bare skal starte en Friend game som dere da bare joiner
lykke til med testing

Mitt PS networknavn er Papperboy69

 

post-42885-0-19870900-1393174028_thumb.j

 

Litt om banen:

Brands Hatch er en racingbane som ligger ved landsbyen West Kingsdown i Kent, England. Banen var arrangør av Storbritannias Grand Prix 12 ganger mellom 1964 og 1986, og er i dag åsted for mange britiske og internasjonale racingserier. Navnet på banen antas å komme fra det gæliske Brondehach (bron betyr «skogkledt skråning» og hach betyr «inngang til skogen»).[1]

Banen, som ligger på et jorde i et slags naturlig amfiteater, ble først brukt på 1920-tallet til å kjøre motorsykkelløp på grus. I 1950 ble banen asfaltert og bilracing tok over. Banen har fremdeles stort sett samme layout som da, og kombinasjonen av fryktinngytende svinger og bakker gjør at den er en favorittbane for mange førere, og Paddock Hill Bend, en blind sving i en rask nedoverbakke, er fortsatt en av verdens mest kjente racingsvinger. Banen kan kjøres i to konfigurasjoner, den korte Indy Circuit (1,926 km), og den lange Grand Prix Circuit (3,908 km). Grand Prix-banen blir bare brukt noen få ganger i året grunnet støyproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE som ikke er med på facebook gruppa må gi meg Navn og PSN Nick og valgt bil

du trenger ikke å velge bil enda bare skriv TBA får jeg ikke beskjed skriver jeg bare inn hva du kjører første løpet.

skriv enten her eller på pm

 

PS se første post for info om regler og serie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det er GP versjonen det skal kjøres på?

Blir det maks HK utover de maksimale 550PP?

 

Har kjørt et par runder med en MB SLS AMG GT3 med 550PP og 352Hk. Kjørte 1.30.568 med den på treningen nå. Men er nok litt mer å finjustere på i oppsettet. Har uka til å eksperimentere litt med nå.

 

Skulle vel egentlig kjørt en BMW GT3, men det koster penger.....Har bare 3 million igjen på kontoen så man må spare litt...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...