Gå til innhold

Bimmers GT6 Racing serie


Papperboy
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Resultat første løp Brands Hatch:

 

1. ada 022             (Andreas D)              +17

 

2. Papperboy 69     (Fredrik.T)                +16

 

3. Team_venom_BMW  (Daniel N)           +15

 

4. Nordang                  (Marius.N)           +13

 

5. alsmeo                    (Martin.A)           +12

 

6. drzazgiczi1               (Adam.S)            +11

 

7. simenfa                   (Simen.F)            +10

 

8 rannem                    (Sondre R.S)         +9

 

9. tobben_norge          (Tobias.S)             +8

 

10. Clevion                  (Martin.B)             +7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Gikk unna i dag. Fin kjøring. Godt at ikke folk driver å knuser i hverandre. Litt knuffing i starten ble det, men de fleste kom seg klar.
Første gang jeg kjører online, og det var moro. Det med dekk og bensin forbruk var nytt for meg. Merket godt hvordan bilens karakter endret seg. Hadde 30:70 fram:bak og bilen ble veldig sladdevillig på slutten. Har nå endret til 34:66. Også god mental trening å kjøre så gode runder som mulig i 30 minutter!

 

Tenkte litt på en ting: Hvordan hadde det vært å lagt inn litt fortere dekk/bensin forbruk, og ett pålagt pit stop? Mange som er for eller imot det?

 

Papperboy: Var stilig de bildene du la ut fra første løpet :) Hvordan gjør du det? Jeg har forsket litt i photomode på replayen, men finner ikke ut hvordan jeg får bildene fra PS maskinen til PC`en.



 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har tenkt på det.. men tror ikke neste bane (nurburgring) er riktig bane å endre det på da det er katastrofalt å kjøre 1 runde for mye :P

du går på gallery inne på gt 6 og trykker trekan også export.. da finner du de inne på PS 3 menyen også går du inn der å trykker kopier.. da ber han om en usb lagringsenhet og da bare legger du de over :)

 

ja var veldig morro å kjøre med deg.. jeg prøver altid å gi god plass.. tror jeg var hakket raskere enn deg men hvergang jeg kom nerme deg så skjedde det noe bla en 7 sekunders penalty fordi jeg var litt borti deg i falken svingen.. som gjorde at du fikk et ganske godt forsprang.. også neste gang klarte jeg å komme meg på innern i sjikanen også kutta jeg curbsen hakket for mye for å gi deg plass.. også fikk jeg 3 sekunder penalty der også.. "LITT" småfrustert da :P men var veldig gøy :) oppdaterer poeng osv i løpet av kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

poeng etter 3 av 10 løp kjørt.

 

1. Team_venom_BMW (Daniel N)     +42

 

2. alsmeo (Martin.A)                       +39

 

3. Nordang (Marius.N)                    +36

 

4. simenfa (Simen.F)                      +35

 

5. drzazgiczi1 (Adam.S)                  +31

 

6. Papperboy 69 (Fredrik.T)            +29

 

7. Nordang (Marius.N)                    +27

 

8. ada 022 (Andreas D)                  +17

 

9. Azeton  (skoglund)                     +17

 

10. ealoken (Erik)                          +16

 

11. knutendre (Knut Endre)            +15

 

12. rannem (Sondre R.S)                 +9

 

13. tobben_norge (Tobias.S)            +8

 

14. Clevion (Martin.B)                      +7

 

Resten har ikke kjørt løp enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har tenkt på det.. men tror ikke neste bane (nurburgring) er riktig bane å endre det på da det er katastrofalt å kjøre 1 runde for mye :P

du går på gallery inne på gt 6 og trykker trekan også export.. da finner du de inne på PS 3 menyen også går du inn der å trykker kopier.. da ber han om en usb lagringsenhet og da bare legger du de over :)

 

ja var veldig morro å kjøre med deg.. jeg prøver altid å gi god plass.. tror jeg var hakket raskere enn deg men hvergang jeg kom nerme deg så skjedde det noe bla en 7 sekunders penalty fordi jeg var litt borti deg i falken svingen.. som gjorde at du fikk et ganske godt forsprang.. også neste gang klarte jeg å komme meg på innern i sjikanen også kutta jeg curbsen hakket for mye for å gi deg plass.. også fikk jeg 3 sekunder penalty der også.. "LITT" småfrustert da :P men var veldig gøy :) oppdaterer poeng osv i løpet av kvelden :)

 

 

Ja, men nå startet jeg på sisteplass og ble i tillegg hindret rett etter start og måtte ta i gang på nytt. Havnet LANGT bak. Men det var mange som knuffet oppover svingene i første runde og jeg kom meg på på 3 plass. Fikk også en penalty etter at jeg kuttet en sving, så det gikk ikke strøkent for meg heller.

 

Kom helt inn på ealoken, som kjørte veldig jevne runder. Tok inn på han i svingene der det gikk oppover, men hadde ikke sjangs mot hondaen hans på langsidene. Men da jeg til slutt kom 20 meter fra fangeren hans og inn i dragsug-sonen, mistet jeg all marktrykk og snurret. Også dette var en ny erfaring for meg, men viser hvor realistisk spillet er. Stiller med mer erfaring neste gang og på favorittbanen min som er Nurburgring. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...