Gå til innhold

DIY. Fjerning av canBUS pæresjekk E60/61+ flere. BMW scanner V2.1.0


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Må jeg bruke den BMW Scanner 2.0.1 for å bruke Bmw DASH? Prøvde meg med bmw scanner 1.4.0 men får ikke kontakt.. Laster og ned versjon 1.4.0 men der kommer det bare "Connection error with IDE" så kommer "Connection error with EWS." Fikk og Hardware not ready opp. Står at jeg har kontakt med bilen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg bruke den BMW Scanner 2.0.1 for å bruke Bmw DASH? Prøvde meg med bmw scanner 1.4.0 men får ikke kontakt.. Laster og ned versjon 1.4.0 men der kommer det bare "Connection error with IDE" så kommer "Connection error with EWS." Fikk og Hardware not ready opp. Står at jeg har kontakt med bilen.. 

Ja.

1.4.0 fungerer ikke  E60++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser du tall og kobinasjonen som fyller hele greia.. Det forige bildet hadde bare F er ser jeg. Det er bare nederst det er f er...

Reare greier 

men på bildet ditt står det "search, pleace wait"   har du ventet til den er ferdig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dette blir riktig tråd men prøver :P

Har kobla opp xenon i grøftelysa på min e61, å dem virker fint fram til jeg starter bilen å venter en 3-4 sek så kutter dem å en feilkode kommer opp.

Regner med at det er feilkoden som gjør dette. Men hvis man får koda vekk den pære sjekken på dem vil det fungere da tru eller er det bare at feilkoden ikke kommer opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig. Fo å montere xenon på E60/61så må man ha canbusdreper forankoblet for at det i heletatt skal tenne. Det trenger man ikke vist man har digitalt xenonkit eller kodet vekk pæresjekken.

Men xenon???? :o  det er jo så 2007. Stygt, ulovlig og blendene. Kjør LED! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fortsatt noen forslag hva mitt problem kan være? Kjedelig at jeg aldri skal få bort denne pæresjekken.....:/

 

Ikke akkurat nå, men jeg må koble til selv og se om jeg klarer å få opp det bildet du har fått opp. Kommer tilbake....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...