Gå til innhold

DIY. Fjerning av canBUS pæresjekk E60/61+ flere. BMW scanner V2.1.0


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Har du prøvd?

Ja, men jeg er ikke blitt noe klokere på å svare deg hva som skjer. Jeg får ikke opp slikt bilde som du henviste tidligere. Siden du har 06 modell så har du vel også LCM2 og om programmet da endrer litt innstillinger i forhold til min 04 modell. Det virker litt sånn.

Men det går jo på din også ingen tvil om det, men bare hvordan.?

Eneste tipset jeg kan gi er bare å trykke på knapper som kan trykkes på. En plass ligger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.ebay.com/itm/BMW-Scanner-2-01-2-0-1-for-BMW-1-3-5-6-and-7-Series-Auto-Diagnostic-/221321915771?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item3387d06d7b&vxp=mtr

 

Hva kan eg gjøre med denne? slette feilkoder? vil gjerne fjerne lyscheck for grøftelys da jeg skal over til led der og angel eyes. (ene angel eyes er røket)

Prisen var jo grei da :)

 

Jeg har jo E91 07mod så funker vel ikke da? Såg det først etter jeg skrev innlegget....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.ebay.com/itm/BMW-Scanner-2-01-2-0-1-for-BMW-1-3-5-6-and-7-Series-Auto-Diagnostic-/221321915771?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item3387d06d7b&vxp=mtr

 

Hva kan eg gjøre med denne? slette feilkoder? vil gjerne fjerne lyscheck for grøftelys da jeg skal over til led der og angel eyes. (ene angel eyes er røket)

Prisen var jo grei da :)

 

Jeg har jo E91 07mod så funker vel ikke da? Såg det først etter jeg skrev innlegget....

Kan gjøre mye kjekt med denne scanneren, men den funker KUN frem til 2006 modeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

På step4 når jeg trykker coding så kommer det bare opp ei laaaang liste med tall og bokstavkombinasjoner og ikke noe tekst der det skal stå "lamp checks" osv. Hva gjør jeg da? Kommer ikke tekst i denne ruten. Bare tall og bokstaver...

Får heller ikke opp lamp checks bare tall og bokstaver. Har en e61 07 mod. Fra 02/07 pre lci.

Noen som har funnet en løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...