Gå til innhold

led bar


mtp
 Share

Anbefalte innlegg

Ja helt enig. Bmw kler ikke bøtter så godt egentlig. Du må poste noen stemningsbilder da både av bilen og en opplyst mørk skogsvei når du har fått drift på den. 700 meter skulle gjøre susen ja :smile:

nei, de gjør ikke det.. xenonbøttene ble montert i full fart pga mye kjøring i sverige i mørket, så måtte bare ha noe i full fart.. 

ja, skal legge ut bilde av bilen med led baren og forskjellen mellom 2 stk 35w xenon og ledbaren så fort jeg får den;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kommet en Led bar som forhandler nå mener er godkjent.

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=37205887&searchQuery=led%20bar

 

Tviler på denne er like bra som rigid sine, men de er jo heller ikke godkjent. Men tar jo ikke lang tid og demontere før en eu- kontroll da.

 

En kamerat har 2 hella med xenon og en dobbel 20" led bar på taket på sin Land Cruiser og der er det ingen tvil. Led bar lyser best og lengst. Men denne koster 12000 og er ikke godkjent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som oftest pleier jo store "bøtte" lys en med klart glass og en med diffust glass å være overlegen alt. Putt xenon i dem igjen å det er ikke noe som skal klare å lyse lengere. Bredere ja, men det er begrenset hvor bredt man trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har jo det noen plasser så er ikke snakk om 60 grader vid vinkel. Personlig synes jeg at bøtter har får smalt lys felt når de stilles inn for maksimal lys lengde. Er mange her borte som vrir de litt ut og litt ned for et mer tilpasset lys felt for svingete veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje for å skuffe gutte å jenter. Men lengde messig! Klarer ledbaren ikkje å slå xenon lampene desværre. Men inntil xenon slik eg har gjort på min bil. Da blir de rått. Både langt å bredt lys :)

nei, ebay led barene lyser ikke lengre enn xenon. di er mer arbeidslys.. rigid påstår at led barene lyser veldig langt og bredt. den lille 10'' baren skal visst nok lyse 700 meter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kommet en Led bar som forhandler nå mener er godkjent.

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=37205887&searchQuery=led%20bar

 

Tviler på denne er like bra som rigid sine, men de er jo heller ikke godkjent. Men tar jo ikke lang tid og demontere før en eu- kontroll da.

 

En kamerat har 2 hella med xenon og en dobbel 20" led bar på taket på sin Land Cruiser og der er det ingen tvil. Led bar lyser best og lengst. Men denne koster 12000 og er ikke godkjent. 

vision x skal være veldig bra, men tror fortsatt rigid sine er bedre;) at di ikke er godkjent bryr jeg meg egentlig veldig lite om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte på en som hadde slike i dag. Måtte kjøre inn til siden og stoppe bilen for jeg så INGENTING. Farlig om man ikke dimmer for motgående.

ja, det er nok av folk som ikke følger med når de er ute å kjører... bare å sette lysene tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

monterte ledbar innom framfanger på min e36  i august i fjor tenker jeg (ca den tid)
ebaykvalitet, betalte ca 700 for den, lyser HELT rått:), har enda ikke fått problemer med at det blir dogg i baren, selv om den har blitt behandlet hardt med høytrykk, sterk såpe, og kjøring i drittvær (montert på bruksbilen)
min er 24" tror jeg :)

kan kopiere det andre har sagt. ledbaren er områdelys ikke langlys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en på Jula som jeg ikke har fått testa ennå.

http://www.jula.no/catalog/bil-og-garasje/biltilbehor/kjoretoybelysning/arbeidsbelysning/lysrampe-led-602189/

man må jo egentlig montere 2 stk for å få dette lovlig også. Alle lys skal monteres parvis. Skal ikke være 1, 3, 5.... lys på en bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Kommer tilbake til dette emnet, da eg har tenkt å montere min ledbar (23" fra auxbeam) på ein e39.

Kor kan eg hente strøm? Er det mulig å bruke pluss-polen i motorrommet, eller bør eg trekke ledninger fra batteriet i bagasjerommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...