Gå til innhold

bmw e36 325i starteren vil ikke rundt når eg tar på tenninga! hjelp:)


mehmood1995
 Share

Anbefalte innlegg

hei sann eg har ein bmw 36 325i 1991 modell og den kjøpte eg som ein prosjekt bil uten motor og girkasse. også kjøpte eg ein anna 325i som gjekk heilt fint også tok eg motoren og girkassa frå den og satt det over i den som var 1991 men no skjer det ingenting så eg når eg at på tenning. startaren går ikkje rundt når eg vrir rundt nøkkelen og eg har sjekka startaren den funker. men når den er i bilen så vil ikkje den rundt. eg har sjekk om det kjem spenning ned til den og det gjer det. så no veit ikkje eg om noke mer, trenger hjelp .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør direkte strøm på starteren da? Sett en skutrekker eller noe nei der på plussen osv så skal jo starteren snurre :) 
Klikker starteren da?  
Men ta og sjekk etter du er ferdig med bakstillinga og trill den igang så ser du fort hva som tuller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan det vere motorledningsnett fordi at på den bilen eg tok motoren ifrå av det berre ein kobling som kom frå motorledningsnett og til sikringsboksen i bilen og i den andre bilen eg satt motoren og girkassa i der e det to koblinga som ska på frå motorledningsnett og til sikringsboken i bilen. Check lampa i på instrumentbordet lyse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min 320 hender det av og til at når en vrir rundt nøkkelen, så skjer det ingenting. Går å rikker litt på sikringene under panser, så virker alt normalt igjen.

Ikke noe teknisk svar, men kan jo være verdt ett forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...