Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan ser "Olje med vann" ut? ja skal ta service på den...25000km siden sist tror jeg....

Når motor har stått en liten stund, så flyter oljen oppå vannet. Dermed er det veldig lett å se om du har olje i vannet ;) (brun-svart gugge som ligger på toppen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns vertfall min sluker i seg bra mye mer enn hva måler sier ved litt aktiv kjøring :P

 

Er uhorvelig tørst ved lekekjøring :P

 

Langkjøring derimot er greit nok forbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er sikker på jeg glatt passerer 2l på mila ved "grisekjøring"

 

Forsvinner fort en hel tank på en liten kveld med sladding på glatta liksom.

 

Er liksom ikke like gøy da :P 

 

e90'n jeg hadde før gikk jo gratis i forhold(om jeg tenker hvor mye jeg hadde flat fjøl på den i forhold til nå) 530D'n og bruker ingenting i forhold.

 

Stahlblau din og er? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine mercer bruker ikkeno diesel heller... C klassen ligger på ca 0,5 på blanda og E klassen på ca 0.6...og de blir kjørt hardt :)  Men regner med 328ien kommer til å bruke en del mer av den dyre bensina...haha :P

 

Aner ikke hvilken farge den er...tror den er stålblå ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine mercer bruker ikkeno diesel heller... C klassen ligger på ca 0,5 på blanda og E klassen på ca 0.6...og de blir kjørt hardt :)  Men regner med 328ien kommer til å bruke en del mer av den dyre bensina...haha :P

 

Aner ikke hvilken farge den er...tror den er stålblå ja...

Gjør E klassen 0.6 også når det går i 140-150 langs kongsberg og gvarv? xD haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kjørte den etter meg...du fikk en wickybruktbil...ouff..hahaha :P

 

Hmm..apropo kjøre...har ikke kjørt bilen noe mer enn den ene timen dagen etter jeg henta den...yngste broren min fikk lappen på mandag så han driver og råner rundt i 328... kan vel ikke være så farlig? haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe han er en av dem som tar det med ro første uka han har lappen da, ellers har han vell slått alle fartsrekordene til samtlige kompiser med random corollaer og dill allerede  :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe enig der, er veldig billig med e46 deler igrunn.

 

feks jeg har jo bestilt utvendig m-sport foran og bak til min for 3600kr inkl frakt liksom :P

 

Men er nok av elektronikk skit som fort kan ryke da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var det da... Men vil heller at han ødelegger en billigbil enn en av de andre bilene...straks litt dyrere å fikse fanger på en w204 enn en e46...

"Billigbil," sa han. Er vel ikke akkurat det for en 18-åring, dersom han bulker... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...