Gå til innhold

Min E36 M3 3,2


 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Da har jeg lest gjennom tråden din og du har fått deg en flott m3.

Som jeg nevnte i min tråd ,så er den akkurat etter mine ønsker.:).

Alltid vært svak for sedan av e36 pga de ser" anonyme" i forhold til coupen og det liker jeg.

Selv om jeg liker coupe og selvfølgelig .

Tenker du har det morro med denne og oppdater gjerne med litt bilder sånn når du gidder.

En e36 liker synes sånn er gøy.:) 

Endret av sveigis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Ja, denne sesongen ble ikke helt som planlagt. Bilen er brukt svært lite, og i år har jeg feks ikke vært på bane med den. Har gått noen kroner på fiks og service som ikke synes eller merkes så godt, men godt å feks få byttet en sliten radiator før den tar kvelden helt av seg selv :)

Håper neste sesong bringer med seg noen litt mer spennende oppgraderinger + en del timer på bane. Inntil videre - et par bilder av doningen: 

Kompr_0949.jpg

 

Kompr_0951.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Fant ut av den gamle M3'n ble produsert for nøyaktig 20 år siden i dag (28.11.96). Hurra! :) Bilen skulle vært satt til vinterlagring, men vi snødde inne for noen uker tilbake, og etter det har strengt tatt sommerføret vært fraværende. Får kanskje feire dagen på et eller annet vis ute i garasjen :clap::clap:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Henrik K E39 skrev:

Fant ut av den gamle M3'n ble produsert for nøyaktig 20 år siden i dag (28.11.96). Hurra! :) Bilen skulle vært satt til vinterlagring, men vi snødde inne for noen uker tilbake, og etter det har strengt tatt sommerføret vært fraværende. Får kanskje feire dagen på et eller annet vis ute i garasjen :clap::clap:

jeg gikk glipp av bursdagen på min, men de er absolutt ikke langt unna!!!

Production Plant REGENSBURG
Production Date 1996-11-23

bare 5 dager mellom gitt!
er de laget på samme fabrikken også eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, thomaleo skrev:

jeg gikk glipp av bursdagen på min, men de er absolutt ikke langt unna!!!

Production Plant REGENSBURG
Production Date 1996-11-23

bare 5 dager mellom gitt!
er de laget på samme fabrikken også eller? :)

Kommer nok fra samme sted ja :) 5 dager tidligere ute din da! Still going strong!

Endret av Henrik K E39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Da er sesongen i gang igjen :) Satser på at jeg får brukt doningen noe mer dette året. Skal prøve å oppdatere litt oftere her inne også. Hadde den på EU-kontroll etter vinterdvalen, og kom gjennom uten anmerkninger. Moro det med 20 år gammel bil :clap: Første punkt på lista i år, er nye dekk. Vurderer Michelin Super Sport. Kom gjerne med innspill på dette hvis dere har erfaring med de. Har et sett med Federal RS-R til banebruk, så prioriterer gatedekk-egenskaper på de nye dekkene. 

IMG_3190.thumb.JPG.33f0e6a85fb954c05fbe85babf2e7c62.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Tenkte jeg skulle børste støvet av denne gamle tråden 🙂 

Jeg har fortsatt denne bilen, men må innrømme at den ikke er brukt spesielt mye de siste årene. Siden jeg kjøpte den i 2014, har den rullet ca 15 tusen km. 

Hadde en plan om at 2020 skulle blir det store comeback-året for både bilen og undertegnedes aktivitetsnivå, men foreløpig ser det jo litt dårlig ut 🤔 Vi får satse på at ting normaliserer seg om en stund. 

I mellomtiden oppdaterer jeg med et bilde av doningen - still going strong! 

 

 

IMG_5091.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...