Gå til innhold

Eriksen's E36 325ia Coupe


 Share

Anbefalte innlegg

Åja, skjønner at det ble solgt med tungt hjerte for den ser jo veldig "riktig" ut :)

Ja var veldig glad i den bilen! :)

Der røk motstanden til viften igjen!  ](*,) Må vel bytte hele viften med motor  :whatever:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt det å :P

Hehe ja, blir snart mye skruing! altså mere liv her i tråden  :bounce:  men glemmer alltid bilder osv...

Byttet forresten låsemotoren til førersiden i går, men har enda litt feilsøking igjen før låsesystemet funker som det skal  8-[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel et H****** å bytte vifta ????

Hehee, hørt det er mye arbeid vertfall.

Leste et sted at det er lettere hvis man kjøper motor med avtagbare vifter (med bare en bolt/mutter)

Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VIl gjøre det samme på min coupe hvordan gjorde du det ?

Bestilte ferdig kuttet film fra Ebay.

Så vasket jeg rutene, skrudde av låset til dem (for å få det litt lengre ut) og la på filmen med masse zalovann og gikk over med en "skrape"

Sprayet zalovann på selve filmen og mens jeg dro av beskyttelses filmen (for at det ikke skulle klistre seg sammen)

Funket greit :) men fikk ikke til med bakruten, men har troen hvis man tar bort hatthyllen.

Skal legge ny film da det ble litt for lyst...

Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte ferdig kuttet film fra Ebay. Så vasket jeg rutene, skrudde av låset til dem (for å få det litt lengre ut) og la på filmen med masse zalovann og gikk over med en "skrape" Sprayet zalovann på selve filmen og mens jeg dro av beskyttelses filmen (for at det ikke skulle klistre seg sammen) Funket greit :) men fikk ikke til med bakruten, men har troen hvis man tar bort hatthyllen. Skal legge ny film da det ble litt for lyst... Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk

Nice bestiller du den nye filmen fra ebay og da eller ? send link ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice bestiller du den nye filmen fra ebay og da eller ? send link ? 

Denne har jeg troen på http://www.ebay.com/itm/Pre-Cut-Window-Tint-BMW-E36-COUPE-2DR-Dark-Smoke-25-/181412692455?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a3d0a01e7   :bounce: 

Hvis du skal bestille må du huske å legge ved beskjed til kjøpet om du har bremselys eller ikke i bakruten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...