Gå til innhold

Spjelhus på M51D25


M51D25
 Share

Anbefalte innlegg

God aften.

Er det noen her som har prøvd og montere spjelhus og gasswire på m51d25 før ?

Har hørt prat om at det visstnok er helt rå lyd i dem når man slipper gassen, så jeg vurderer sterkt og montere det på min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ser at du er ny, og beklager isåmåte det litt bryske svaret. Velkommen til forumet.

Tenk deg om hvordan motoren din fungerer, og hva du oppnår med dette. Selvfølgelig blir det "tøff lyd" når du bråstopper luftas mulighet til å strømme gjennom motoren, slik at den tilslutt slår tilbake mote kompressorbladene, men er du virkelig villig til å kødde såpass med motoren for dette?

Større snurre, mer trykk, så får du godlyd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ser at du er ny, og beklager isåmåte det litt bryske svaret. Velkommen til forumet.Tenk deg om hvordan motoren din fungerer, og hva du oppnår med dette. Selvfølgelig blir det "tøff lyd" når du bråstopper luftas mulighet til å strømme gjennom motoren, slik at den tilslutt slår tilbake mote kompressorbladene, men er du virkelig villig til å kødde såpass med motoren for dette?Større snurre, mer trykk, så får du godlyd ;)

Hehe, det går bra :) ja, jeg ser den :)

Trykk har jeg mer en skadelig nok av alt, har vært oppe i 2.4kg, men turte ikke kjøre noe særlig med det med tanke på baktrykk og varme.. lader 1,55 nå :)

Og selvlagd grenrør er under bygging og stor turbo underveis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...