Gå til innhold

Banedekk, hvilket skal man velge?


zzippzz
 Share

Anbefalte innlegg

Er snakk om 255/40-18 bak å 235/40-18 foran:) driver å vurderer litt på toyo r888:)

Ang dekk trykk tror jeg at jeg ville begynt på type 35-40 til å begynne med å varmkjøre de å se åssen de sitter da kanskje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, husk at jo mer bilen din veier jo mer trykk bør du ha, jeg har 1180kg i min E30, vet ikke hvilken du har?

JA er bare å prøve seg frem, husk at varme øker trykket. Så er det kaldt kan du ha høyere bar, mens er det varmt kan du ha litt lavere, men her snakker vi om

finpussing altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så  

Michelin>Yokohama > Toyo > Federal

 

Hvor lett er det å selge lite brukte R-dekk egentlig? :)

Som med alt annet som selges, så har det med hva du forlanger for det.. ;)

Men pent brukte r-dekk pleier å være populære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så  

Som med alt annet som selges, så har det med hva du forlanger for det.. ;)

Men pent brukte r-dekk pleier å være populære.

 

Ok, driver å tenker om jeg skal gå til innkjøp av et sett å prøve. Men er lite vits å kjøpe et sett når det neste ikke blir brukt. Så hvis jeg kjøper et sett med Federal 595 Rs-R, bruker dem 3 runder på bane. Hva kan jeg forvente å få  for dem da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg fortsatt å bruke dem. De koster ikke stort mer enn vanlige dekk, og gir deg bedre grep. De har også såpass med spor at vannplaning ikke er noe problem.

Det er mer "hverdagsdekk" enn R888 og AO48 f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg fortsatt å bruke dem. De koster ikke stort mer enn vanlige dekk, og gir deg bedre grep. De har også såpass med spor at vannplaning ikke er noe problem.

Det er mer "hverdagsdekk" enn R888 og AO48 f.eks.

 

Federal dekkene er billigere enn det jeg kjører med nå og kommer nok til å bruke de som settes på i løpet av dagen, dekkene det er snakk om er Michelin pilot super sport :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...