Gå til innhold

Min E61 530dAT Siste oppdatering: Straight quad pipe, SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

Da var NBT`en på vei inn i bilen, har kun hatt en kjapp test før.
Nå er det klart for installasjon, kun koblet opp alt for testing, imorgen blir det kapping i midt konsoll for montering av iDrive touch kontrolleren.

Mangler også DAB antenne, så den skal monteres ved ein seinere anledning.

 

Anyways, ett par bilder.

 

post-80840-0-98332100-1409344705_thumb.j

 

post-80840-0-82657000-1409344707_thumb.j

 

 

Hastigheten på NBT er helt sinnsyk, CIC er kjapp den også, men dette er silkemykt og i en annen liga, uten tvil. :)

Flere bilder kommer i morgen!  :devil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult. Det er vanskelig å ikke la seg friste når man ser et slikt resultat. Mon tro om ikke noe sånt må komme på plass i min etterhvert, men sånn sett er jo Combox/CIC opplegget mitt forgjeves. Ta gjerne noen bilder underveis som du kan dele med oss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuttet du bare ut selv for hånd her? Det er igrunn dette jeg gruer meg mest til i forbindelse med dette.

 

Hvordan har du tenkt å gjøre det med DAB-antenne? Man får jo kjøpt original e61-antenne med DAB, vet du om denne vil fungere, eller må man bruke antenne fra en nyere bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuttet ut på frihånd ja, ikkje å anbefale. Er ein grunn til att eg måtte trekke carbonfilm på. Det er nesten ingenting å gå på. Skulle nok laget meg ein mal først ser eg nå. Har du cic kontroller, kan denne brukes da. Skjermen er ett aent kapittel, er eindel arbeid med den også. Og selve nbt'en trenger custom braketter for å kunne festes. Det er mangen skjær i sjøen dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så vanskelig å skjære ut i listverket med riktig verktøy og god nok tid. Har skåret ut hull for CIC-kontroller i fire listesett til pre-LCI, og det har blitt meget bra alle gangene. Jeg regner ikke med at Touch-kontrolleren er større enn CIC-kontrolleren?

Flott stykke arbeid forøvrig. Blir spennende å se flere bilder etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...