Gå til innhold

Swissvax, erfaringer?


Mortenn200
 Share

Anbefalte innlegg

Ja vurderer blau-weiss men står forklart at det er for siste modellene. Har 2010 mod.Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg bruker selv Blue Weiss og er super fornøyd, er du litt forsiktig med avfettngen varer den en stund også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva det står på boksen og hva den er laget "for" vil den funke på alle typer lakk

De har bare lagt til en minimal forskjell på voksen. Jeg har hatt både scuderia og zuffenhausen på andre biler en det de er laget for.

Zuffenhausen er kanskje en av de store favorittene mine, den har helt syk beading.

Onyx er en undervurdert voks og gir garantert mest for pr krone brukt.

Uansett hva du velger, legg på tynt og tørk av med et smil om munnen.

Brukervennligheten er ekstremt god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har onyx nå, som jeg kjøpte med entry collection , å er ikke i tvil om at swissvax produktene er det beste jeg noen gang har prøvd.. Skal bestille poleringsmaskin der i fra nå, så tenkte og slenge med en ny type voks i bestillingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Concorso på min dyphavsblå E61 og er meget fornøyd. Har lagt samme voksen på mine foreldres røde A5 i salgslokalene da den var ny og selgerne hos Møller trodde ikke at en voks kunne gjøre så stor forskjell på helt ny bil. Har kun positive erfaringer med de produktene jeg har prøvd. Veldig godt å jobbe med og gir en fenomenal glans og dybde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...