Gå til innhold

.


Tom96
 Share

Anbefalte innlegg

Om du har sportsunderstell, senker denne 15mm foran og bak på E60. Jeg personlig ville nok gått for 20" (19" org. M6 kan gå) når du nå skal kjøpe deg sommerhjul. Disse bilene sluker disse hjulene relativt lett og det er ikke merkbart mye forskjell (komfort) mellom 19" og 20". Personlig ville jeg handlet noen kvalitetsfelger (org/BBS, Alpina, Hartge, Radenergie, Forged etc.), men alt avhenger igrunn av budsjettet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
På 16.4.2014 den 13.55, Saltkjelen skrev:

Om du har sportsunderstell, senker denne 15mm foran og bak på E60. Jeg personlig ville nok gått for 20" (19" org. M6 kan gå) når du nå skal kjøpe deg sommerhjul. Disse bilene sluker disse hjulene relativt lett og det er ikke merkbart mye forskjell (komfort) mellom 19" og 20". Personlig ville jeg handlet noen kvalitetsfelger (org/BBS, Alpina, Hartge, Radenergie, Forged etc.), men alt avhenger igrunn av budsjettet ditt.

N

Endret av Cedd96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ET varierer i forhold til bredde (normalt ET20 på standardhjulene, ET32 bak på 9,5x19) og profilen varierer i forhold til bredde og størrelse. På 20" med bredere dekk bak enn foran skal normalt sett ha 25 profil (275/285/295/305 brede dekk). Foran vil det være passende med 30 profil (235/245/255). Om man velger samme størrelser i 19" skal man opp ett hakk i profilen foran og bak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...