Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

On 6.6.2017 at 22.21, sveigis skrev:

Nydelig ,helt enkelt :).

Skal til med samme jobb på e61en og da er det greit å få noen tips :)

Takk for det Sveigis :) Er i gang med samme jobben bak akkurat nå, får tatt det rustne navet også. Får se hvor lenge det holder seg fint da, men verdt et forsøk :) 

IMG_1931.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et klips som sitter på "gjellene" i aircondition-blåseren hoppet av for en stund siden. Så gårsdagen ble brukt til å få denne på plass igjen. Enkelt å få ut dashboard-listen, men er helsikes pirk å få på plass klipset. Måtte ta ut hver enkelt gjelle og tre den på plass. Tok vel et par timer, men etter mye bannskap ordnet det seg :P Har imidlertid ikke montert listen enda siden jeg skal montere LCI skjermramme neste helg, det blir greit å få den på plass :) 

IMG_1930.JPG

IMG_1929.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er begge bærearmene foran byttet, samt fått tatt firehjulskontroll. Godt å få unnagjort. I morgen skal bilen inn på Bavaria og få ny sittepute (setetrekk) i førersetet, ettersom varmeelementet er ødelagt. Så nå håper jeg det ikke er så mange flere slike kostnader fremover.

IMG_2045.JPG

IMG_2044.JPG

IMG_1978.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått tatt oljeservice og byttet pollenfilter. Veiledende pris på pollenfilter hos Bavaria var 1750 kroner, mens jeg fikk kjøpt Knecht på tilbud hos GS for vel 400 kroner. Så absolutt penger å spare her! Har ikke fått hentet bilen selv enda, men ser bra ut med nytt setetrekk også - etter et par måneder og noen runder med Swissvax så skal det nok bli seende ganske likt ut😊

IMG_2057.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...