Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, Walkabout skrev:

Det er jeg jammen ikke sikker på, men mener også å ha hørt at det medgår omtrent 15 liter ved flushing. Mulig du skal ha en dyrere olje enn meg, siden du har en sprekere girkasse?

Send en mail til Transtec AS og be om spesifisert pristilbud der for moro skyld, så får du nok svaret derfra. Virket som de hadde kjempepeiling :) 

En kollega hadde inne sin X5 3.0d 2008 hos Transtec på onsdag, km 160000. Som natt og dag etter flushing, han merket det veldig godt og fra første giring. Her var også olja veldig skitten og høytiden for utskifting. Så mye penger ja, men vel verdt det. Kommer til å gjøre det på vår hos Transtec før den er kjørt 100k, godt det er en stund til :D 

Han betalte for øvrig det samme som vist over her på sin 3.0d, så over 10k synes jeg var dyrt på Alpinaen @AJ82

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
3 timer siden, Gorg skrev:

Det er ikke så rart da, du har jo en helt nydelig F11 som du har gjort unik og akkurat slik du vil ha den.

Men regner med du ikke har den for evig :P 

Mange takk for det! Er veldig fornøyd med hvordan den er og ser ut, så kan ikke klage :) Eneste som frister er selvsagt litt mer motor, men det funker jo veldig greit i det daglige, og 0-100 på vel 8 sekunder er ikke så gale. Hadde F11 kommet som M5 hadde jeg definitivt byttet til en LCI-utgave, men det gjør den jo ikke. Ellers kunne nok en G31 vært aktuelt på sikt, dersom den kom som 530e, men ei heller her er dette aktuelt. Så det som frister litt er en M4 F82 i Austin Yellow eller Sakhir Orange om et år eller to, når denne begynner å bikke 200.000 kilometer og skal byttes ut :) 

1 time siden, Fahad skrev:

F10/F11 ser så sinnsykt bra ut. Den fronten er så hissig. Peneste 5 serien i mine øyne 👌

Ja, veldig enig i det! Fronten er meget vellykket, og ser moderne og hissig ut enda. Baken på F11 (M-sport, brede dekk og med litt hissig eksos) er også fortsatt den peneste baken på en stasjonsvogn i markedet. Så holder seg godt disse bilene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Får vi se hvor mange runder jeg må gå med Statens Vrangvesen før dette innskrives i vognkortet da. Har jo TUV-papirer og siste firehjulskontroll ble tatt i juni så de sa hos Vegvesenet at det skulle gå fint selv om det var rett over seks måneder siden. Ellers er det ikke verre enn å ta en ny firehjuls.

Spørsmålet er vel bare om de begynner å henge seg opp i at jeg har 255/35-20 foran og 285/30-20 bak, når alternativ dimensjon i vognkortet er 245/35-20 og 275/30-20. Men det jeg kjører på er jo uansett innenfor 5% av original dimensjon, så regner med at det skal gå fint. Ellers får jeg satse på å byttelåne med et sett originalfelger en dag :) 

Ellers er det jo null feil på EU, og det er greit med en bil som nærmer seg 160 000 på telleren :) 

0EBCCEDA-3D31-4154-ADBD-6A630CD1ABEF.jpeg

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...