Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det :) Kjøpte en ny calipperlakk de hadde fått inn på BilXtra på Stoa (ca 150 kr for 400 ml) og gikk over med varmebestandig klarlakk fra Motip etterpå.

Hadde tenkt å gjøre det samme selv, bare med blå farge så takk for tipset :) Gjorde du noe forarbeid før du spraya på eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde litt forarbeid før jeg gjorde det første gangen i fjor, så trengte bare gå kjapt over i år. Er smart å gå over med sandpapir etc. slik at overflaten blir glattest mulig - da fester lakken seg bedre og skitten fester seg mye mindre. Også fjerne eventuell "grease" (har glemt det norske ordet) som klossene av og til er smurt inn med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for å selge frontleppa, da jeg føler det blir akkurat litt lavt for mitt bruk nå som bilen også er senket. Ser utrolig rått ut. Den er lakkert profesjonelt i gloss black av en som kom på andreplass i NM i lakkering, så meget god lakkeringsjobb. Passformen er også bra! Går for 3000 kroner, eventuelt bud. Ta kontakt på PM i så fall. Er aldri montert på bil, så 100% strøken.

Hvor har du fått tak i denne grillen?

Stemmer det at det er M5-grill med m-emblem (ikke M5)?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor han har fått tak i grillen står beskrevet flere steder i denne tråden - den fåes kjøpt alle steder som selger originale deler. Det er en original grill fra M5 LCI, hvor 5´er merket er tatt av og M´en sentrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan: Svarte N-mrker får du kjøpt ved å gå inn på "N-merker" på facebook, der sender du en PM også betaler du inn på konto så får du det tilsendt :)

 

Det er riktig som Saltkjelen skriver - jeg har kjøpt en original M5 LCI Performance-grill, jeg har bare fjernet 5-tallet selv og sentrert M'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan: Svarte N-mrker får du kjøpt ved å gå inn på "N-merker" på facebook, der sender du en PM også betaler du inn på konto så får du det tilsendt :)

 

Det er riktig som Saltkjelen skriver - jeg har kjøpt en original M5 LCI Performance-grill, jeg har bare fjernet 5-tallet selv og sentrert M'en.

Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er mørke "skilt" bestilt samt M5-grill med logo.
PS. Så at grillen var ekstremt dyr ett annet sted i tråden.
GS Bildeler normal pris var ca kr 2700,-
Jeg fikk denne til ca kr 2300,-

Montering om en ukes tid :)


PS. M-merker på forskjermene. Noen som vet om de bare er limt fast og enkelt kan fjernes?

Endret av Jan Huus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...