Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, Freakshow skrev:

hva er forskjellen på det der og det du har i bilen allerede?

6WA har en digital skjerm i hele nedre del av panelet, samt at det lyser hvitt på dagtid. Standard har kun en liten digital skjerm i midten, samt at det ikke er lys på dagtid. I tillegg blir skjermen på 6WA helt svart når tenningen skrus av :) For min del er det spesielt lys på dagtid som er interessant.

6wa instrumentpanel.jpg

standard instrumentpanel.jpg

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, flobben skrev:

6WA ser også mye mer riktig ut i en femmer, så absolutt verdt oppgraderingen, hvis man ikke skal gå for 6WB, men vet ikke hvor mye kulere jeg synes den er.

Helt enig, har egentlig aldri vært spesielt oppmerksom på hva jeg har hatt i min, men da jeg så en F06 med 6WA synes jeg det var såpass tiltalende at det kunne være verdt å bruke noen kroner på. 6WA betalte jeg rundt 3 200 kroner for inkludert frakt, mens jeg ser 6WB ligger på rundt det tredobbelte. 6WB er stilig og moderne, men samtidig er 6WA veldig stilrent. Og med den prisforskjellen der så synes jeg 6WA er et mer fornuftig valg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 6WA utgjør helt klart mye med helhetsinntrykket. Personlig synes jeg 6WA er det mest elegante instrumentpanelet man kan få tak i ved bruk av analoge visere. 6WB er stilig (dog ikke så elegant), men tatt prisen i betraktning er den ikke stilig nok til å forsvare et femsifret beløp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg har irritert meg litt over, er at takrailsene ikke går helt ned til toppen av frontruten, så det blir et lite overlapp med hvitt mot det sorte. Av den grunn har jeg fundert litt på å foliere listene på siden av frontruten sort blank. Har nå forsøkt med sort elektrikerteip bare for å teste, og synes det så veldig ryddig og pent ut. Ble enda renere linjer og ble stilig når frontruten så enda litt større ut, synes jeg. Noen andre som har innspill, enten positive eller negative? :) 

87ED8B3A-2E97-4FA6-BD24-BFFF615BEA83.jpeg

689936CB-306A-430A-82CE-818F1E8136B5.jpeg

0458BC03-0C6E-4B5D-9766-CC3C32151B51.jpeg

5BF1043B-FEFD-425E-95A2-9A93CF335ECF.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...