Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

Nå har jeg fått bestilt "detailing" av bilen i begynnelsen av april. Blir en 2-stegs med maskin som polering, også kommer jeg til å legge voksen selv - Swissvax Shield som vanlig. Selv om jeg er godt fornøyd med lakktilstanden kjørelengden tatt i betraktning, så vil nok en proff polering gi lakken et godt løft. Så kan jeg kose meg med å shine opp interiøret samt vokse og sette på sommerfelgene i påsken :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har "jeg" fått handlet bil i dag. Var og så på en fin E91 LCI 320dA xDrive i Oslo i dag, og ble handel i løpet av få minutter gitt, så nå skal lillesøster komme seg godt fremover på vinteren. Var et helt nydelig interiør i denne her! Fy søren så godt E90/91 LCI holder seg altså. Flotte utgaver i M-sport :) 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=115216593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 16.3.2018 at 22.51, Walkabout skrev:

Da har "jeg" fått handlet bil i dag. Var og så på en fin E91 LCI 320dA xDrive i Oslo i dag, og ble handel i løpet av få minutter gitt, så nå skal lillesøster komme seg godt fremover på vinteren. Var et helt nydelig interiør i denne her! Fy søren så godt E90/91 LCI holder seg altså. Flotte utgaver i M-sport :) 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=115216593

Så flott ut den der 😃 

Hadde hun ikke en e91? Eller var det e90? Men kanskje ikke xDrive? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Gorg skrev:

Så flott ut den der 😃 

Hadde hun ikke en e91? Eller var det e90? Men kanskje ikke xDrive? 

Jo, hun har en som nesten er kliss lik, samme årsmodell også, bare det er en 318d uten xDrive. Så den kommer for salg nå, ettersom hun trengte trekk på samtlige hjul :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Walkabout skrev:

Jo, hun har en som nesten er kliss lik, samme årsmodell også, bare det er en 318d uten xDrive. Så den kommer for salg nå, ettersom hun trengte trekk på samtlige hjul :) 

Er ganske kjekt med xDrive, skjønner den 😃 Men vintern er vel på vei bort nå der nede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Gorg skrev:

Er ganske kjekt med xDrive, skjønner den 😃 Men vintern er vel på vei bort nå der nede?

Dessverre, masse snø enda, iallfall litt vekk fra kysten. Så lite vårstemning å melde om så langt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...