Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

56 minutter siden, cityhopper skrev:

Stemmer for samme utseende som M550d (og LCI-biler levert med Webasto?) - veldig ren og ryddig front som står seg godt over tid :-)

Enig i det, ser pent ut. Fantes reparasjonssett til 140 kroner stykk, så blir å fikse det og ha det som det er nå i første omgang. Men kommer nok til å få på M550d-deksler i løpet av 2019, så kan jeg være på utkikk etter rimelige deler fremover :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, ///M-ini95 skrev:

Takk! De hadde slike på Bavaria, så kjøper inn to stykker der og skifter begge når jeg først er i gang :) Du vet ikke tilfeldigvis hva som er delenummer på "lysbryterpanelet" inne i bilen uten tåkelys-knapp? Har lyst til å fjerne tåkelysene på sikt, så med delenummer i hånd kan jeg sjekke om det er noe brukt å få tak i på eBay :D 

Edit: Tror jeg fant ut av det selv, 9204067 skal være korrekt. Det er til LCI uten tåkelys, og ifølge realOEM så skal de passe pre-LCI også.

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sjelden jeg bruker disse tåkelysa/kurvelysa. Men mener dem blir belyst når man svinger rattet? disse og den lykta ved siden av hovedlyset. Noen som vet sokkel type på henholdvis tåkelysene og den lampa ved siden av hovedlyset? Dette på F11 13 modell. @Walkabout

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Chris A skrev:

Veldig sjelden jeg bruker disse tåkelysa/kurvelysa. Men mener dem blir belyst når man svinger rattet? disse og den lykta ved siden av hovedlyset. Noen som vet sokkel type på henholdvis tåkelysene og den lampa ved siden av hovedlyset? Dette på F11 13 modell. @Walkabout

Jeg har ikke adaptive lys, så vet ikke hvilken pære som står i lampen ved siden av xenon, men nettet sier H7.

I tåkelysene er det H11 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Walkabout skrev:

Takk! De hadde slike på Bavaria, så kjøper inn to stykker der og skifter begge når jeg først er i gang :) Du vet ikke tilfeldigvis hva som er delenummer på "lysbryterpanelet" inne i bilen uten tåkelys-knapp? Har lyst til å fjerne tåkelysene på sikt, så med delenummer i hånd kan jeg sjekke om det er noe brukt å få tak i på eBay :D 

Nice :D:Plike greit bytte begge når du først skal styre med den ene!

Etter litt lok, fant jeg dette nummeret her :P

61319204067

Mener dette er dele.nr for panel uten front- tåkelykt :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Nice :D:Plike greit bytte begge når du først skal styre med den ene!

Etter litt lok, fant jeg dette nummeret her :P

61319204067

Mener dette er dele.nr for panel uten front- tåkelykt :)

Hehe ja, jeg redigerte innlegget mitt for et par minutter siden, fant samme delenummer selv :P Satser på at det skal passe både LCI og pre-LCI. Takk for hjelpen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Chris A skrev:

Veldig sjelden jeg bruker disse tåkelysa/kurvelysa. Men mener dem blir belyst når man svinger rattet? disse og den lykta ved siden av hovedlyset. Noen som vet sokkel type på henholdvis tåkelysene og den lampa ved siden av hovedlyset? Dette på F11 13 modell. @Walkabout

Tåkelys tennner nok ikke på bilen din, kun det innerste hovedlyset. Osram sin veiviser har vist seg pålitelig før i hvertfall så greit tips til framtidig behov :)

https://am-application.osram.info/en

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, larserso skrev:

Tåkelys tennner nok ikke på bilen din, kun det innerste hovedlyset. Osram sin veiviser har vist seg pålitelig før i hvertfall så greit tips til framtidig behov :)

https://am-application.osram.info/en

 

Takk @larserso Ser det står H8 på tåkelysene på den veiviseren til osram. Mens hos GS H11. Går ut i fra H8 er til orginal fangeren:) 

nok pære prat på tråden din @Walkabout

Endret av Chris A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag byttelånte jeg bil med en Tesla Model X, da en kamerat trengte hengerfeste. Må si jeg ble positivt overrasket over bilen! God å kjøre og greit drag, mer behagelig å kjøre elektrisk enn jeg hadde trodd. Men ville jammen ikke byttet mot min (eller jo, men kun fordi jeg kunne solgt Teslaen og kjøpt tilbake femmeren min igjen) ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Walkabout skrev:

I dag byttelånte jeg bil med en Tesla Model X, da en kamerat trengte hengerfeste. Må si jeg ble positivt overrasket over bilen! God å kjøre og greit drag, mer behagelig å kjøre elektrisk enn jeg hadde trodd. Men ville jammen ikke byttet mot min (eller jo, men kun fordi jeg kunne solgt Teslaen og kjøpt tilbake femmeren min igjen) ;) 

Veldig fornuftig resonnement @Walkabout

kanskje du kunne kjøp to femmere😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...