Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, ///M-ini95 skrev:

Mener det skal være W16W pærer 🤔

Si ifra om du finner noen bra pærer! Har vært keen på dette en stund, og helst noen som ikke gir feilkode. 

Ifølge nettet så skal både W16W og BAY9S funke. Jeg kjøpte like gjerne begge to, så ser vi hva som passer :P 

Slik jeg forstår det så er det mange som ikke gir feilkode, men alle vil gi "flashing" ved oppstart om man ikke koder vekk pæresjekken, så det kommer jeg til å få ordnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, arildopc skrev:

Dette ble utrolig bra. Skal i gang med min med første vårvasken selv (satt bort tidligere år) på min alpinhvite F31. For å få bort flyverusten brukte du Iron-X og svamp etter vask?

Takk for det! Ja, ble tre runder med IronX, vask med svamp også en runde med leire også. IronX funker meget bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Walkabout skrev:

Er det noen som har erfaring med en sånn brilleholder/boks som monteres istedenfor håndtaket oppe i taket? Er det mulig å få tak i noe originalt som matcher mørkt taktrekk? 

Jeg har hatt det :) matcher til dels, da selve holderen har en "blankere" farge enn resten av trekket. Har ikke erfaring med alle som er på markedet, men følte min var slik. Syns også etter hvert at det så rart ut og. Ga liksom ikke mening at ene stedet var det boks og resten håndtak. Valgte til slutt å fjerne det pga. dette. 

Endret av stoltbmwelsker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en på Ebay til min gamle E91. Funket veldig greit. Solgt som originaldel, stemplet med GM-logo :P

DSC_4462.jpg

 

Kjøpte en svart til F30en, men den hadde ikke skruer som holdt håndtaket. Der var det plastikkplugger som virket som kiler. Sjekk dette før du handler. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Walkabout skrev:

Er det noen som har erfaring med en sånn brilleholder/boks som monteres istedenfor håndtaket oppe i taket? Er det mulig å få tak i noe originalt som matcher mørkt taktrekk? 

Hadde det på E91en, som forøvrig nå eies av en annen her på forumet. Var stemplet BMW og med et delenummer jeg ikke husker. Den er sort og matchet taktrekket. For meg var det en lifesaver :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Marius2002 skrev:

Hadde det på E91en, som forøvrig nå eies av en annen her på forumet. Var stemplet BMW og med et delenummer jeg ikke husker. Den er sort og matchet taktrekket. For meg var det en lifesaver :D

 

Ja, den er genial! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Marius2002 skrev:

Hadde det på E91en, som forøvrig nå eies av en annen her på forumet. Var stemplet BMW og med et delenummer jeg ikke husker. Den er sort og matchet taktrekket. For meg var det en lifesaver :D

 

10 minutter siden, mslello skrev:

Ja, den er genial! :)

Det fantes dessverre ikke noe slikt originalt til F1X, kun E9X. Så får prøve noe fra eBay da :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9.4.2018 at 16.50, Walkabout skrev:

Ifølge nettet så skal både W16W og BAY9S funke. Jeg kjøpte like gjerne begge to, så ser vi hva som passer :P 

Slik jeg forstår det så er det mange som ikke gir feilkode, men alle vil gi "flashing" ved oppstart om man ikke koder vekk pæresjekken, så det kommer jeg til å få ordnet.

Jeg kjøpte også BAY9S på ebay og kodet bort varm og kald pæresjekk. Pærene har innebygd motstand og dioder for CanBus systemet. Funker meget bra uten flashing eller flickering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er innlegget hvor jeg byttet til solbrilleholder:
 

Ser linken hvor den ble kjøpt har steget fra 3-400,- til 3000,- :mellow:
Men her er samme, bare fornuftig priset:
https://www.ebay.com/itm/BMW-Genuine-E60-E61-E82-E90-E91-E92-X1-Sunglasses-Holder-Tray-Black-OEM-NEW/222375657885?hash=item33c69f419d:g:ossAAOSw-jFaLpk7&vxp=mtr

Det er også tilsynelatende original BMW.

Ser de har en her til F11
https://www.ebay.com/itm/Black-Car-Sunglass-Storage-box-holder-glasses-Case-For-BMW-F11-F15-F25-F20-F30/302126809447?hash=item4658294167:g:CRUAAOSwal5YGazV

Det er klips og ikke skruer som i E91, men så likevel kurrant ut selv om den ikke er helt original. :) 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...